Onzin in Off Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Math

Ik heb vanmorgen nog eens de 2 reads die ik gestart ben doorgelezen. Ik zie dan dat er mensen reageren dat ze het onzin vinden en dat het niets met sateliet te maken heeft.

Het is maar zoals je het ziet. Door een Ip ban aldaar wordt mij sateliet informatie onthouden, en volgens mij als ik de bedoeling van de Topic lees is die bedoeld voor treads die niets met sateliet te maken hebben.

Tot slot: Veel mensen vinden het blijkbaar wel intersant, want kijk eens naar het aantal views t.o.v veel andere treads.

Overigens met de andere treads is niks mis.

Math

Ja begin nog een topic,, sluiten gaarne en nee ik ben geen moderator maar erger mij aan dit soort postings.

Heeft iemand zich wel eens afgevraagd, waarom Math een ban heeft???

Als ik zijn gedrag eens observeer, krijg ik al wel een indruk....

GR Fred.

Math, er zijn inmiddels 2 topics aan gespendeerd door je, dat is op zich geen probleem, maar dat is wel voldoende, volgens mij staat er zelfs nog eentje open.
Er is geen enkele reden om er nu weer een nieuw derde topic over open te maken.

Hou je bij de reeds geopende thread. De off-topic is wel voor zaken die niet met satelliet te maken hebben, maar dat bericht had je ook in de andere thread kunnen zetten die nog open was. We hebben het liefst zo min mogelijk discussie-threads over andere boards, ieder heeft zo zijn eigen stijl en zijn eigen regels, of men daar blij mee moet zijn is een tweede, maar men heeft in elk geval zelf de keuze waar men naar toe gaat, boards genoeg.

Er storen zich wel meer mensen aan dingen, dus daar moet je niet zo wakker van liggen, maar probeer ook niet door te blijven drammen, want de meesten weten al lang hoe het daar toe gaat en hebben zelf ook bepaalde keuzes gemaakt (wel of niet gaan of alleen maar lezen bijv.) en eigenlijk ligt er niemand meer te wachten op dit soort topics.
Daarom wordt deze thread gesloten. Heb je nog iets wat je kwijt wilt, gooi het dan nog in de nog geopende thread, totdat deze ook gesloten wordt, met eindeloos discussieren zal de ban aldaar niet opgeheven worden.
Het aantal views is logisch, iedereen is wel nieuwsgierig wat er dan nu weer loos is, maar het is nu wel genoeg lijkt me.

Je kunt beter je tijd besteden in leukere dingen zoals de hobby, dat levert je ook meer en sneller respect op van medegebruikers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan