ook de vrouw van 6 miljoen heeft haar gebreken...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.190
Waarderingsscore
581
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
k**ker Farrah Fawcett uitgezaaid naar lever

De k**ker van Farrah Fawcett is uitgezaaid naar haar lever. Dat heeft haar arts gemeld. Bij de Charlie's Angels-actrice werd in 2006 anale k**ker geconstateerd.

(Novum/AP) - De k**ker van Farrah Fawcett is uitgezaaid naar haar lever. Dat heeft haar arts laten weten. De Charlie's Angels-actrice, bij wie in 2006 anale k**ker werd geconstateerd, is sinds vorige week opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

Aanvankelijk werd alleen naar buiten gebracht dat de 62-jarige actrice was opgenomen met een inwendige bloeding die ze opliep nadat ze vorig week een onbekende ingreep onderging in Duitsland. Haar arts heeft nu erkend dat de ingreep in Duitsland te maken had met de uitgezaaide k**ker.

Anderhalf jaar geleden onderging Fawcett ook al een behandeling in Duitsland nadat bleek dat de anale k**ker die aanvankelijk succesvol bestreden leek, was teruggekomen. Het ging toen om een alternatieve kankertherapie die niet was toegestaan in de Verenigde Staten. Of de actrice ditmaal dezelfde behandeling heeft ondergaan, is niet bekend.

Fawcett bracht maandag via haar woordvoerder een verklaring naar buiten waarin ze stelde de hoop niet op te geven en haar fans vroeg dit ook niet te doen. Acteur Ryan O'Neal, met wie ze een 24-jarige zoon heeft en in een jarenlange knipperlichtrelatie is verwikkeld, vroeg fans om te bidden voor zijn geliefde maar stelde dat 'de dood nog niet aan de deur klopt'.

[Novum]

 
Yep, die ken ik nog goed van Charlie's Angels, maar ook daarna heeft ze nog bekendheid verworden als De Vrouw van 6 miljoen inderdaad.

Die moet toch inmiddels ook aardig op leeftijd zijn, niet? Enig idee hoe oud ze is?

 
Aanvankelijk werd alleen naar buiten gebracht dat de 62-jarige actrice was opgenomen met ...
;) ;) ;)

 
BT begint oud te worden , zijn ogen doen het precies zo goed niet meer en dat is misschien de reden dat hij steeds kiest voor grote b:knipoog::knipoog:bys

 
Ja precies, mijn ogen worden slechter, mijn korte termijn geheugen ook.... ik begin oud te worden inderdaad.:biggrin::biggrin:

Compleet er overheen gelezen.:bloos:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan