Op FTD Lekker zwemmen met Jenni voor freggel1

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Kwam Jenni tegen op FTD onder nummer 837639 met Lekker zwemmen met Jenni.

NZB: hier! Veel plezier h? freggeltje.. :biggrin:

Wat erg ga je hem nu nog kietelen ook de fraudeur?????

Jammie...Jammie...jammie...

pikkie;196803 zei:
Wat erg ga je hem nu nog kietelen ook de fraudeur?????

Zo blijven we wel een beetje topic materiaal houden en hebben we nog wel iets om te schrijven Pikkie. Anders wordt het een beetje Postbode(zaai)Simen
:biggrin:

Pfffttt, die Pikkie... hij durft zijn eigen favoriet hier niet weg te zetten... :biggrin:

freggel1;196811 zei:
Pfffttt, die Pikkie... hij durft zijn eigen favoriet hier niet weg te zetten.

Nee??? Waarom dan niet Pikkie? Of krijg je dan slaag thuis?? :biggrin:

Het eerste commentaar gaf ik zomaar, maar nu ik zojuist naar het filpmje keek... :sex:

Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ze mag bij mij een beschuitje komen eten, of ikke bij haar... :sex:

Tumme wat is het een lekker dier ( lekkere tijger durf ik niet te zeggen, want dan wordt ik gebeten... ). :biggrin:

Fiets of geen fiets.... meer zeg ik niet.

Lekkere tijger? Ben je homo geworden dan? Als het al een tijger zou zijn dan zou Jenni een tijgerin zijn slimme! :biggrin::biggrin::biggrin:

Maarreh... geen nood, ik hoef niet, bracht vandaag foldertjes rond met de dochter en de buurman van een aantal huizen verderop en ik moest ergens binnen lopen omdat ze daar de brievenbus binnen hebben.
En daar stond me toch een mooie tijgerin in de deur..... phoeeeeeeee..... zo mooi zie ze je zelden, die kreeg met kleren aan nog een 10 van me!!!:sex:
Het is maar goed dat ze me niet binnen vroeg want anders hadden die andere twee enige tijd in de kou moeten staan wachten.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan