op Slovak gezien, klopt dit NL op knot2 ?

K

krypton

gezien op slovak upload center !!

Knot2NL10-3-2005.zip

info: Knot2 Seca 2 0064/00 70/ and !!!! 006A Ok ay!
zip info:
Warning!!!!

First change OS 2.0 TO 3.5
USING FILE OS35Bl21NL AND AFTER CHARGE THE DATA/CODE THAT'S ALL !!!

10-3-2005
OK 006A
0065 not ok! nano problems!

9-3-2005
OK 0064/0070/

is er hier sprake van ??
heb geen knotcard,, wel een originele blauwe titaniumcard 1

groetn..
 
Laten we het hopen.
canal+ wil weer geld vedienen aan de sat kijkers, zou leuk zijn als men ze een hak zet.
Per slot van rekening gaan ze een gratis pakket zenders nu aan ons verkopen.
Grt. Jacob.
 
Ik heb een Knotcard 1 maar krijg OS niet geprogd.
Even wachten op juiste OS

Heeft iemand deze file werkend ?????
 
10 maart.

;)
Nr.10
 
Kijk nou eens naar de knot1 file voor taq, zo af en toe dook er een op die fake was.
Dan staat er in een keer een die het doet en wat zie je 2 uur later staat de file op iedere upload die je maar bedenken kan steeds weer door een ander gepost en de naam aangepast.

En dat is eigelijk altijd zo. er zijn blijkbaar mensen die er op kicken om zo'n file te renamen en dan onder zijn naam te posten.

als de knotnl echt was dan was dat ook met die file gebeurd. en dan had je echt overal gelezen dat hij werkte.

gr blokker
 
Originally posted by blokker1
Kijk nou eens naar de knot1 file voor taq, zo af en toe dook er een op die fake was.
Dan staat er in een keer een die het doet en wat zie je 2 uur later staat de file op iedere upload die je maar bedenken kan steeds weer door een ander gepost en de naam aangepast.

En dat is eigelijk altijd zo. er zijn blijkbaar mensen die er op kicken om zo'n file te renamen en dan onder zijn naam te posten.

als de knotnl echt was dan was dat ook met die file gebeurd. en dan had je echt overal gelezen dat hij werkte.

gr blokker


Je hebt hem dus OOK geprobeerd en hij werkt dus niet.

Jammer.

Het zou waarschijnlijk ook de ondergang van canal+nl betekend hebben.

Toch jammer.
 
nee ik heb hem niet geprobeerd, ik heb geen knotkaart.

maar aangezien hij niet door andere word gerepost met een andere naam ga ik er al van uit dat het fake is.

gr blokker
 
Laat je toch niet gek maken!

NL zit dicht en blijft dicht, is commercieel niet interessant!
 
Dat zijn jou woorden dat nederland dicht zit!!!

Maar even ter info, ik heb verder ook eens even rondgekeken, heb zelf trouwens geen knot, maar bij Cafat?ra staat vaak ook het nieuws maar daar is ook niks te lezen bij de nieuwe knotfile voor seca2, althans ik moet alles nog even bekijken want er staat wel iets bij wat verder wordt gelezen door mij... (zie quote die hieronder staat) ;)

Soft " KNOTCARD II SECA2 update keys March 0064/0070
Take a look inside the zip
UPDATE 10/03/2005

Maar nl dicht???
 
Dat verhaal van die buurman, en daar weer een kennis van heb ik al te vaak gehoord.
Een hack op C+ NL, vergeet het?.
Zoals ik al eerder aangaf, is commercieel niet interessant?
 
is toch al ik weet niet hoelang te zien dat anal+ ;)
Dus weet niet waarom zo,n duur kaartje .
zonde voor je geld :-(
Groeten Ben bye bye
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan