Op weg met een 400s

H

hengelen

Ik heb net een Relook 400s gekocht. Ik ben nu uit aan het zoeken wat de beste firmware is om er op te zetten. Ik heb een CanalDigitaal kaart, maar zou ook graag aan "kaartdelen" willen doen! Wie helpt mij op weg??? Alvast bedankt.
 
Bedankt!

Ik hoop er nog mensen met een Relook 400s willen reageren. Ik ga er in ieder geval mee aan de slag. Het is allemaal erg veelbelovend.
 
kijk eens bij denktenk.com

die firmware daar zorgt ervoor dat de kaartlezer ook met je canal kaart werkt.

bovendien kun je sinds een tijdje nu ook via de UTP aansluiting automatisch firmwares downloaden en installeren op de 400S en de 200 mutant :)
 
hengelen zei:
Bedankt!

Ik hoop er nog mensen met een Relook 400s willen reageren. Ik ga er in ieder geval mee aan de slag. Het is allemaal erg veelbelovend.

De rudbox is een goeie image heb hem hier draaien en loopt goed.
Binnen kort zullen er wel weer nieuwe images verschijnen want ze hebben de cvs server weer open gezet zodat je zelf weer een image kan compileren.
Heb er een gemaakt en daarin krijg je als je de plugin kiest ie geen panic melding meer geeft.
Doet ie bij de oude wel namelijk.
 
@satsjaak

Hoe staat het met opnemen en met de kanalenlijst is dat nog een beetje makkelijk editten ....zit nog te denken aan een db of een relook...
 
Settings kun je sowiezo zelf bekijken :

download de editor www.dgstation.co.kr

en een standaard settingslijst die al gescanned is van b.v. denktenk

kun je alvast een beetje spelen :)
 
pikkie zei:
@satsjaak

Hoe staat het met opnemen en met de kanalenlijst is dat nog een beetje makkelijk editten ....zit nog te denken aan een db of een relook...

Opnemen werkt perfect.
Kanalenlijst maken is ook niet zo moeilijk alleen veel werk.
Box is zeer stabiel geen vastlopers of wat dan ook.
Als je een box zoekt die makkelijk te bedienen is en niet teveel wil hobby'n met de box is het een goede ontvanger.

Je kan ook je opgenomen films omzetten en op je dreambox afspelen via een schijf op je server bv.
 
Ok bedankt voor de info maar dan heb ik nog een vraag, ja ik ben lastig lol, kan je ook communiceren met bv een dream of een gbox in het net werk????
 
ik vind dit en moeilijk maschien pff
krijg de settingslijst er niet in via pc editer en ftp
 
heeft er soms iemand een nederlandse beschrijving van deze box want hij draaid op gemeni 3.0 maar mij is gezegt dat er geen pli flubber op kan,je moet er wel het zelfde mee kunnen als met een dreambox??????????
is van een vriend was 100 euro goedkoper,alleen ik mag iederekeer de problemen op lossen
gr frans
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan