- Waarderingsscore
- 80
- Punten
- 48
- Leeftijd
- 122
Dat er weinig HD aanbod op de NL'se zenders is, komt door de omroepen. Die kopen lang niet allemaal HD films/uitzendingen in bovendien zitten ze nog met aankopen/abonnementen welke in het verleden zijn gemaakt. 3D is echt in aantocht hoor alleen wat betreft de NL'se uitzendingen zal het nog wel een tijd duren...bert50;209494 zei:Een 3D TV, wees eens eerlijk er zijn in de tijd van nu nog programma's die in 4:3 formaat worden uitgezonden 16:9 komt dus al veel voor, daar hebben ze lang over gedaan. Momenteel zou er veel HD uitzendingen zijn, maar als er een stuk of 5 zijn op een avond dan is dat heel veel. Nee 3D is alleen interssant als je een Bleu-Ray speler hebt met de juiste schijfjes.
. Nou hier kunnen we alles doen met de DB afstandsbediening (uiteraard veel via het menu)bert50;209494 zei:een LE40B650 dan zitten daar functie op die ik niet kan naspelen op mijn DB afstand bediening en ik denk dat de meeste nieuwe LCD's het zelfde probleem gaan hebben.
Ja is alleen de prijs in verhouding tot de 3D TV's. Ook de prijs in relatie tot een full HD LCD TV is een factor als je geen 3D TV wilt. Wij wilden ook een LED kopen maar hebben het om die reden dus niet gedaan.the matrix;209497 zei:Is het afraden van een LED TV door het eendenteam alleen gebasseerd op prijs
Uiteraard MAS3 en we zijn het helemaal eens met wat je hebt geschreven: goede en duidelijke informatie!MAS3;209506 zei:[..]
Lijkt me dat deze thread bedoeld is om alle aspecten mee te nemen bij een koopbeslissing.
Dan is het helemaal zo gek niet om op deze nieuwere technieken te wijzen.