Op zoek naar???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.168
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Tja naar wat eigenlijk, er is of wordt al zoveel geprobeerd, maar keer op keer zijn ze de boel weer een stapje voor :confused:

Zie nu maar de "taq's" het is al bekend dat er omgeschakeld gaat worden, en jahoor....

De riem wordt steeds strakker aangetrokken, maar het wordt ook moeilijker, tumme zo zie je de boel weer een eindje en zo weer niet...

maar ik weet niet of ik de enige ben, maar als Spanje, itali? of ja andere landen open liggen, waarom wordt dat wel over het www verspreidt en hier in ons landje niet??? Het is ook moeilijk, ik weet het, maar wat n*ukt dat??

Maar wat ik nou nog maar niet wil begrijpen is dat ik nergens een goede uitleg zie staan hoe het nou gehackt is en waarmee, ja stukjes van programma's kun je vinden, maar goede vertalingen worden niet of nauwelijks meer gemaakt... Ik blijf een dwarskop wat dat aan gaat, want de verhalen over dat er bugs in een kaart moeten zitten alvorens je het kunt benaderen daar wil ik ook nog steeds niet aan! ;)

Ach ik hou maar op denk ik, ga nog eens contact opnemen met de persoon die bezig is aan de unlooper, eens kijken hoe het er voor staat, anders toch maar eens zelf zo'n ding aanschaffen....
 
Gelukkig ben ik een (gelicenseerd) zendamateur en mag ik en de medeamateurs niets versleutelen. Met deze hobby ben ik ook wel even zoet en heb mijn schotel verruild voor een 23 cm beam.
 
Weet je wat het is Freggel, er luid een spreekwoord,

Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig.

Heel veel dingen hebben wel op het internet gestaan, maar als je niet weet wat je zoeken moet kom je er nooit achter....

Ik weet ook dat de eerste hack met een knotcard was, later titanium, en aan de hand van de data van deze kaarten zijn toen de emu's gemaakt.

Dus als je niet weet hoe deze kaarten in elkaar zitten heeft reverse ingeniering ook helemaal geen zin.

Helaas zijn de slimme jongens hard aan het werk geweest, en hebben de domme jongens alleen maar genoten...hehehe

Zelf heb ik ook wel wat pogingen gedaan om uit te puzzelen hoe de bewerking van het dataverkeer in de Knotcard in elkaar zit, maar hier kom je als beginner niet uit...

Kortom, heb hier wel heel veel info op de schijf staan, heb alles bewaard, dus als je wat moet hebben, gil maar eens op MSN.

GR Fred.
 
Originally posted by RobKroot
Met deze hobby ben ik ook wel even zoet en heb mijn schotel verruild voor een 23 cm beam.

Shit, kom ik je straks nog tegen op ATV ook...:biggrin:

GR Fred.
 
Want ik kan hard gillen Fred. :biggrin:

Ik zal wel eens roepen ;)
 
Ik ben slechts (nog) maar een papa domoor. Mag met deze beam slechts ontvangen. Ik luister met deze beam naar locale fm stereo breedband verbindingen tussen diverse a en c amateurs.

Maar ikke ben hard aan het leren voor F want 2 meter en 70 cm heb ik ook wel weer gezien en ik wil mijn stereocoder en pll ook wel weer eens gaan gebruiken.
 
ja dat is best wel leuk, dat W-FM op 70cm.

Maar moet je daar F voor hebben dan????

Dat kan toch ook wel zonder F, gewoon aan zetten die Hap.

GR Fred.
 
Maar ik heb het nu over 23 cm en daar mag ik (nog) niet zenden. Voor 70 heb ik geen geschikte converter kunnen vinden en het is hier (op mijn scanner althans) op 70 cm uitgestorven, alleen wat verdwaalde smallband repeaters. Wordt wel een beetje OT nu dus excuses.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan