Opeens geen beeld DM500c

B

Brita27

Hallo ik heb de DM500C

Maar ineens krijg ik geen beeld behalve nl 1 de rest niet help me please.

ik heb dat ding al een aantal keren opnieuw laten zoeken. Vind alles maar geef geen beeld.

help me please

 
Hoi Brita27, welkom op Satellite Fun.

Allereerst wil ik je verzoeken een volgende keer op te letten waar je iets plaatst. Jouw vraag stond nu onder een onderwerp van meer dan 3 maanden oud en toch plaatste je het erbij ondanks dat je dan specifiek een veld met een waarschuwing krijgt dat het onderwerp al verouderd is.

Daarnaast is jouw vraag anders en kun je het beste gewoon een nieuw onderwerp starten, zeker als het andere onderwerp al ouder dan 3 maanden is. Is niet zo heel erg maar wel graag even opletten een volgende keer.;)

Vandaar dat ik je vraag apart hebt gezet als nieuwe vraag en in de kabel sectie waar hij beter tot zijn recht komt.

Om antwoord tegen op je vraag kun je het beste het ding niet laten zoeken, maar een nieuwe lijst er in plaatsen.

In onze downloadsectie vind je een cable.xml voor de regio Zuid van Ziggo.

Indien jij een een andere regio zit kun je op deze (klik) site een lijst voor jouw regio downloaden.

Deze kun je dan met Dreamset of DreamboxEdit in je ontvanger plaatsen en dan zou alles het weer moeten doen als het goed is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan