[OPGELOST] cd kaart werkt niet op skybox f3

platvis

New Member
Lid sinds
1 mei 2012
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
hallo mensen na mijn avontuur met de dreambox heb ik nu een skybox f3 aangeschaft ik heb alles werkend maar een ding werkt niet en dat is mijn canaaldigitaal kaartje werkt niet .ik heb al cccam geinstalleerd en bij ca plugin ziet die wel mijn kaart en vertelt dat het een seca kaart is maar als ik naar ned 1 gaat dan werkt het niet.ik heb dacht ik alles gedaan ,ik wil niet sharing want ik heb 2 kaarten dus dat hoeft niet ,ik wil alleen dat die skybox het kaartje ziet .het zal wel misschien heel makkelijk zijn net als in die dreambox met pli software maar bij de skybox lukt het me niet.wie weet hoe het wel moet.
 
nou het is altijd hetzelfde met mij als ik begin te vragen dan werkt het opeens ,maar ik krijg alleen discoverij en animalplanet en ngc ,ander werken niet zoals ned 1 enzovoort .iemand een idee.
 
nou alles is opgelost en het skyboxje doet het beter dan mijn clone dreambox ,ook fijner voor de vrouw die snapt de skybox beter
 
platvis;224765 zei:
nou alles is opgelost en het skyboxje doet het beter dan mijn clone dreambox ,ook fijner voor de vrouw die snapt de skybox beter

het zou fijn zijn om te weten wat je eraan gedaan hebt dat het nu wel gaat .
 
kaartje steeds verkeerd om in de box gedaan ,dacht dat hetzelfde ging als een dreambox en ook al doe je hem verkeerd om erin dan blijft te zeggen dat je er een kaart instop .en het ccCam gedeelte was niet zichtbaar maar door op netwerk te gaan staan en 6666 in te drukken komt de cccam te voorschijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan