Oplossing dure benzine een kettingbrief??????

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Gisteren kreeg ik een emailtje met volgens de schrijver van het mailtje de oplossing voor de dure benzineprijzen. Oordeel zelf:

Echt even lezen!

Dit bericht kreeg ik van een hyves vriend en die weer van een vriendin. STA HIER 100% ACHTER. omdat ik zelf beheerder ben van de site stuur ik hem niet naar 10 mensen maar naar iedereen in deze hyves: nu 508

Er zijn nu al geruchten dat de benzineprijs voor de zomervakantie tot 1,80? per liter zal stijgen.

Willen jullie dat de benzineprijs daalt?

DAT KAN!

Maar dan moeten we NU HANDELEN en slim handelen.

Afgelopen jaar zijn er een aantal idee?n uitgebracht zoals: ? Koop op een bepaalde dag geen benzine ?

De oliemaatschappijen hadden hier wel lol om. Zij wisten ook wel dat we de benzine die we op maandag niet kochten wel op dinsdag zouden kopen.

Dat was wel een beetje lastig voor ze geweest maar niet een echt probleem.
Nu heeft iemand een plan bedacht wat kan werken ALS WE HET ECHT WILLEN

Lees het vervolg en doe met ons mee om het plan tot uitvoering te brengen!

Benzine wordt nu verkocht tegen 1,66? per liter (prijs euro 95 in Nederland)
We worden massaal afgezet door de oliemaatschappijen. Weten jullie nog? Toen ze de prijs lieten stijgen tot over de euro. Toen was er een ? dreigend aardolietekort ?. Nou, er is geen aardolietekort. Er is zelfs meer aardolie nu dan 35 jaar geleden toen ??n liter slechts 0,20? kostte.

We moeten aggresief reageren en ze laten zien dat de consument de prijs bepaalt, niet de oliemaatschappijen.

De enige manier om de benzineprijs te laten dalen is door ze te treffen daar waar het pijn doet: hun portemonnee!

DAT KUNNEN. WIJ OOK ECHT! HOE?

Aangezien we allemaal onze auto nodig hebben kunnen we natuurlijk niet zonder benzine.
Maar we kunnen een belangrijke invloed hebben op de benzineprijs.

ALS WE SAMENWERKEN kunnen we een PRIJZENOORLOG TOT STAND BRENGEN!!!

Hier is het idee:

De rest van 2008, KOPEN WE GEEN BENZINE MEER
Van de twee grootste oliemaatschappijen:

TOTAL en SHELL
Denk er eens over na!

Als de twee grootste oliemaatschappijen g??n benzine meer verkopen zullen ze wel de prijzen moeten verlagen. Dat zal onmiddelijk de gewenste prijzenoorlog tot stand brengen. Maar om het gewenste effect te bereiken, moeten we miljoenen klanten van TOTAL en SHELL bereiken.

Zo moeten we handelen:

Ik stuur dit bericht naar zo?n 30 mensen.

Als ieder van deze mensen het naar zo?n 10 anderen stuurt, hebben we al 300 mensen bereikt. Deze 300 sturen het naar 3 000 mensen?

Drie schakels verder bereiken we 3 MILJOEN mensen en even later?

Jullie snappen wel wat ik bedoel?
Als ieder van jullie dit bericht aan minstens 10 mensen doorstuurt binnen een dag, zullen we met 3 MILJOEN mensen oorlog aan het voeren zijn tegen de oliemaatschappijen binnen ongeveer 6 DAGEN!

Denken jullie nou echt dat ze dan nog een keuze hebben?

JA, WE KUNNEN WINNEN MAAR?

Dan is het absoluut NOODZAKELIJK dat we onze benzine ELDERS dan bij de

TOTAL en SHELL

blijven kopen totdat we ons doel bereiken en VOORAL, DAT WE DIT BERICHT DOORGEVEN

Kunnen wij op jullie rekenen?????????????????

;)
Nr.10

Ze roepen al jaren dat we met openbaar vervoer moeten maar is niet aantrekkelijk i.v.m hoge kosten en uitvallen van lijndiensten. nu de meenste werkgevers de verhogingen van brandstoffen niet compenseren en de brandstoffenprijzen de pan uit rijzen heb ik gemerkt dat openbaar vervoer in sommige gevallen goedkoper zijn.

Mijn vrouw reed met auto naar het werk kosten per maand 128 euro krijg per maand 100 euro vergoeding . maandkaart trein kost 95 euro houd 5 euro per maand over.

Gaat ze met de auto kost het haar 128 euro per maand schiet er elke maand 33 euro bij in en op jaarbasis 396 euro. daar kan ik nu mijn inboedelverzekering van betalen.

Dit is meenstal persoonlijk voor ieder heeft het andere uitkomsten dus voor je zelf bepalen.

Wat ik graag wou beleven dat zoveel mogelijk s.maandags met het openbaar vervoer gaan en neem maar van mij aan dat dan de hele molbiele infra structuur op zijn gat ligt en nederland totaal ontregeld zal zijn. dan is de vraag hoe lang kan deze regering dit aan.

En als eerst doel die kwartje van kok terug. maar sommige (vele) is de heilige koe nr 1 en dat weten de oliemat/en regering al te goed.

In amerika verkopen ze 65% minder slurpers de zogenaamde s.u.v daar gaan zeker vele handelaars en producerende zaken naar de knoppen.

Ik hoorde dat vele vrachtwagens tanken in belgie waar ze een afzet hebben van 400.000 ltrs. meende per dag.?dus ze lopen hier nogal wat mis aan inkomsten.

Maar rekener maar op dat we dat moeten ophoesten en benzine zal niet meer lang van de 2.00 euro af zijn.

Het enigste manier is om nederland te ontregelen. tevens hadden ze weer een grote meevaller die de partijen willen verdelen aan het opknappen van kerken/opvangen van hoeren/en nog iets. ik wilde er maar mee zeggen dat er gezecht werdt er is geen geld en zoineens is er een meevaller van miljoenen.

En vande week haalde ik medicijnen en zat een papier bij in dat ik deze merk niet weer kreeg maar een goedkopere variant de oude koste 9.80 euro per 30 stuks en de ander merk koste 2.40 euro dus de zorgverzekeraars besparen enorm maar dat vinden wij niet terug op onze maandelijke bijdrage erger nog verhogingen staan al weer voor de deur.

En daar komt nog bij dat de zorg allerbelabberst is in nederland en er al in vele gevallen al naar het buitland gaan waar geen wachtijden zijn.

Wachttijden zijn door hun zelf gecreerd om patienten zolang mogelijk op de afspraken lijst te zetten om vervolgens tot ingreep over te gaan.

Ook zijn er vele ziekenhuizen die patienten voor een behandeling van een paar uur opgeven en declaren bij de zorgverzekeraar als bed opname en zo de kas vullen.

Nee het einde is zoek en de blinde verneukt de schele.

vg/sth.

Misschien zou het helpen, maar dan moeten we ook niet meer Texaco en BP gaan tanken maar alleen nog bij de witte pomp of dat ene merk wat geen medewerkers aan de pomp heeft (ben de naam effe kwijt).

Maar ons Nederlandse volk krijg je toch nooit zover om een gezamenlijke actie op die manier te voeren.

Er is geen peil op te trekken welke soort brandstof je tankt zie vaak tankwagens van bekende merken bij witte pompen heb hier 2 staan binnen een straal van 1 km worden bevoorraad met esso/texaco/BP en tankwagens zonder merk volgens mij zijn die stations om brandstof te lozen van restanten die ze bij esso/shell/bp enz niet kwijt kunnen. en zo niet met halve of kwart volle wagens terug moeten.ik kan het mis hebben maar heb er een raare smaakje bij die witte pompen.

Die witte pompen hebben zelf geen raffienaderij en betrekken het van de grote merken. ik werkte jaren terug in de stad groningen naast een opslag van brandstof en zag tot mijn verbazing dat daar meerdere brandstof merken vrachtwagens af een aan reden.

Dus een bycot van merk bezine zal alleen de pomphouder treffen.

vg/sth.

gewoon weer op de fiets en OV dat is het enige wat helpt , en dan massaal.
Wordt wel een geduld spelletje bij de NS

Ehhh.

Ik moet straks iets van 165 km naar het werk doen.
En daarbij naast gereedschap ook een groot apparaat meenemen.
OV word dan erg lastig.
Dan is er natuurlijk altijd de optie een bakfiets te huren (moet ik alleen wel om dat apparaat heen kijken).
Maar ik heb het vermoeden dat ik dan ietsje later bij de klant zal zijn.
Bovendien zal die het niet geheel eens zijn met de reistijd die door het bedrijf in rekening gebracht zal worden.

Bovendien zal die het niet geheel eens zijn met de reistijd die door het bedrijf in rekening gebracht zal worden.
Vermoedelijk niet, alhoewel dat wel leuk verdienen zou zijn.:biggrin::biggrin:

tank al jaren in belgien niet voor het geld maar om het principe
gr frans

Ja ik zag vandaag dat de diesel daar dus gewoon 10 cent goedkoper is.

Donderdag naar Antwerpen, dus dan maar lekker afvullen die bak.
Blijft dan sowieso een bak geld hoor, maar als ik een paar euro kan sparen, zal ik het zeker niet nalaten.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan