Opname topfield

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Voor degen die het nog niet wisten als je een oude opname via de originele c+ kaart kijkt heb je kans, dat je kaart terug gaat naar die datum, is mij zondag overkomen met een film van 22-12 -2003
stond mijn kaart mooi op 31-01-2004 dus vandaag moeten bellen ....
 
Nee joh echt niet lol ben niet blond....
 
Is allang bekend........een remedie is, zodra je een gedecodeerde opname gemaakt hebt, copi?er je hem met je kaart in de lezer de volgende dag, desnoods met verhoogde snelheid.
De originele kun je dan weghalen, en je kunt kijken zonder kaart.

Nog een idee, kijk via de HD een opname van januari......februari......maart......april......mei en juni. De datum staat weer goed :)
 
>> copi?er je hem met je kaart in de lezer de volgende dag, desnoods met verhoogde snelheid.
?HUH. Heb nog niet zo lang mijn topfieltje 5000, maar eh, hoe c?pieren naar wat?
 
Er wordt bedoelt dat je je opname opnieuw moet opnemen op dat moment schakel je de boel vrij hetzelfde principe als je videoband, je kan dan de eerste opname weghalen en later op je gemak bekijken i.v.m. de toegepaste sleutel op dat moment...
 
Dus als ik het goed begrijp, de film afspelen en dan tegelijk op de opnameknop drukken?

Ga dat eens proberen!
 
Tja?. Als je volgende keer weer een opname begint,dan moet jee eens twee keer op de opname knop drukken.
Neemt zelfs geen extra ruimte op je HD.
Resultaat: je hoeft dan helemaal geen kaart meer in het CI slot te hebben.
Zelf de ontvanger vraagt er niet om!
 
Let wel!


De opname heeft voor de eerste keer wel een kaart nodig.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan