Oproepje

Wing39

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
27 sep 2008
Berichten
557
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
Mensen, waar is iedereen, het zou zo mooi zijn om dit mooie forum weer wat levendiger te maken.

Bij deze ook een oproep aan iedereen om wat meer activiteit te ontplooien, er zijn de laatste tijd zoveel nieuwe zaken apparatuur enz in satellietland het moet toch mogelijk zijn om hier wat mee te doen.

 
Het moet zeker nog mogelijk zijn.

Ook ideeën voor andere zaken zoals toevoegingen of verwijderingen, andere onderwerpen etc. zijn welkom.

 
Dat is mogelijk ja, en daarom schrijf ik ook als ik bezig ben met mijn hobby zoveel als dat ik kan mijn problemen en bevindingen. Zie bijvoorbeeld XBMC, ik wist allang van het bestaan, maar had er nog nooit iets mee gedaan. :stupid:

BT wist het al, maar de laatste tijd ben ik volop aan het klussen in en rondom de tuin, gisteren en vandaag erbij een nieuw dak gelegd op de garage en het afdak wat er tegen staat, ongeveer 40m2, een hele klus, en nou de afwerking nog. ;)

 
Hoi Wing

Wat mij opvalt is dat de Badr4 (26E) de laatste 3 weken knoerthard doorkomt op mijn 80cm schotel.

Vooral de NBC 2, NBC Action, NMB MAX bekijk ik graag; hier zie je gewoon FTA Amerikaansche speelfilms met origineel geluid (van de ondertitels trek ik me niks vanaan omdat ik die toch niet kan lezen).

Maar voor degenen die de Badr4 kunnen ontvangen is dit echt een aanwinst.

Ik heb nergens gelezen dat de Badr4 opeens sterker is gaan uitzenden/of naar een andere printfood zou zijn gegaan, maar 2 maanden geleden had ik m (met mijn 80cm schotel) alleen maar 's-avonds rond een uur of 20:00)

Er is dus iets gebeurd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan