Opzoek naar een andere auto, maar mijn spaarpot is te klein!?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
Ik snap er niks meer van, is nou die autoprijs ook al verviervoudigt???

Ik dacht dat ik ergens in de buurt van een ?8.000,- toch al wel een leuke auto had???

Maar dan heb je een "kreng" van 8 tot 10 jaar? Met 2 ton op de teller...

Hoe hoog is trouwens de BTW bij een auto? Want ik zoek eigenlijk een mooie VW transporter met een dubbele cabine, maar die zijn allemaal ex btw.

Ohja dan zet ik meteen te koop:

Opel Vectra station 1997, pas een grote beurt gehad, kosten ?462,- ( rekening ter inzage... ) bijna alles electrisch, de rest op benzine of handbediening voor wat een zot er voor geeft....

Onzinbiedingen worden verwijderd!!!

:stupid:

Ha Freggel,

Ik ken het probleem (met andere woorden je bent totaal niet de enige, maar dat wist je al)
Zelf kijk ik nu regelmatig bij exlease auto's omdat deze hun onderhoud hebben gehad. Links aan jou doorgeven heeft denk ik geen zin (want ze hebben een nieuwe zoekmachine gevonden "freggelsgrot".)

Toch een paar links zodat je kan zien dat het toch wel kan in de buurt van ? 8.000,-
te veel km's. ander merk maar ook niet verkeerd

Suc6 met zoeken.

;)
Nr.10

Afschuwelijk die volkswagenbus!!!

En dat gemiep over die btw...

Ik zit nu te kijken in de autotelegraaf, een beetje hier in de buurt aan het snuffelen, want zo heb ik het 3 jaar geleden met de huidige auto ook gedaan en gevonden.

Maar vrolijk wordt je er idd niet van. :confused:

Ik vond die Renault wel mooi voor jou. Opel heeft zo'n zelfde model. Ze zijn dan iets duurder maar wel beter dan die VW. (die kan je mooi laten beschilderen door je dochter, krijg je de freggelgrotwijkbus.(3x de woordwaarden))

;)
Nr.10

Vanuit het vakantieadres limburg.

freggel1;180734 zei:
Ik snap er niks meer van, is nou die autoprijs ook al verviervoudigt???

Tja, ik heb toevallig vandaag mijn "nieuwe" auto opgehaald, demo'tje van bijna een jaar oud.
Als je ziet wat zo'n ding in een jaar afschrijft! Daar wordt je echt niet blij van (ikke wel dus:biggrin: )
Ik ben weken op zoek geweest op internet naar een knappe ex- lease, maar nadat ik er een paar heb bekeken ben ik daar vanaf gestapt. De goedkoopste heb ik hier gevonden: http://www.autoeuro.nl/
Het viel me op dat het onderhoud best goed is gebeurd, alleen dat er door de vorige bereiders vaak niet zo netjes mee om is gegeaan.
Met name het lakwerk is om te huilen, veel butsen krassen en over het interieur zal ik het helemaal niet hebben.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn ook gelijk veel duurder.
Als ik dan toch geld neer moet leggen, dan maar iets meer, maar ik heb nu wel iets naar mijn zin!

Ik ben dus tenslotte gewoon een paar merkdealers afgegaan, en geslaagd in hartje Utrecht!
Dat had ik dus echt nooit verwacht, ik woon in een dorpje, en een garage in een grote stad zou onpersoonlijk zijn. Niet dus, wat een geweldige service!

Wat belangrijk is, maak eerst een keuze, en ga dan pas zoeken, anders zie je door de bomen het bos niet meer!

Succes!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan