Orf

S

silverfox

Hoi,

weet iemand wat er aan de hand is met ORF want ik krijg plotseling op mijn reciever te zien " NO SIGNAL ".
Heb nieuw gezocht maar orf is blijkbaar niet van transponder gewisseld.


Groetjes Silverfox
 
HI, silverfox bij mij doet ORF het wel met de goede files....en de frequenties zijn nog steeds hetzelfd...
 
hoi,

vreemd want ik heb net met isvedit eventjes nagekeken en de keys die ik erop heb zijn dezelfde als overal op het net te vinden.
Premiere werkt niet (ofcourse ) maar die geeft aan " programma niet vervoegbaar" en de orf geeft zoals gezegd " no signal ".
Ik weet niet hoelang dit zo al is want tot nu toe heb ik orf nog op de kabel maar die wordt binnen 2 weken dichtgesoldeerd.
Zou zonde zijn van orf want mijn vrouw kijkt daar vaak naar.
Iemand nog tips of moeten we van topic veranderen???

groetjes silverfox
 
Werkt hier normaal,, zowel op Mr als MM met fun.
 
hoi,

heb een technisat viacammet iderto module.
Heb de 6 in 1 files van boris.
De rest loopt goed , alleen die stomme orf niet.

Silverfox
 
hoe kom je aan de files van boris, ik heb die files van hem al heel lang niet gezien. Probeer de files van davem heb ik ook en het werkt prima op een fun...
 
Hoi,

het zijn inderdaad al heeeeeeel oude files van boris maar die werkten nog prima tot nu toe ( voor die paar zenders die ik keek.)
Maar ik probeer die andere wel eventjes uit

silverfox
 
hoi,

probleem is waarschijnlijkopgelost.Een stormtijdens mijn vakantie moet de schotel om een paar milimeter verschoven hebben waardoor precies die ?ne transponder geen ontvang heeft en de rest nog wel.Ga weer op het dak als het een paar graadjes warmer is.
Alvast bedankt voor de reacties.

Silverfox
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan