originele dm800hd en openpli 4

sneuper

New Member
Lid sinds
6 feb 2011
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Ik heb vele versies voor een clone getest.... maar helaas... bestaat er een openpli 4 versie voor de dm800hd origineel? Ik weet dat hij officieel er niet is danwel komt, maar als hij er voor de clone wel is?

tx!
 
Snap er geen bal van. Wil je nu een originele open pli 4 in een clone zetten.Dat vraagt om moeilijkheden. Is de hd800 origineel dan Google op open pli en vind je voor ale systemen een versie 4.0
Openpli.org

 
Ik denk dat hij zijn dreambox al vernaggeld heeft met de andere versies.

Sneuper leg idd even goed uit wat je nu precies wil met jou ontvanger, en vertel erbij of het een clone of een origineel is!!!! 
 
Ok grappig,

Ik heb een originele dm800hd(geen se!).
Daar is geen officiele openpli 4 voor (het stopt bij 2.1, zie openpli site).
Voor clone boxen is wel een versie 4 van openpli, kennelijk een omgebouwde versie voor een ander type box of zo.
Die clone versie van openpli werkt niet op een originele box... voor zover ik heb kunnen testen..

ergo ik wil graag openpli 4 op mijn originele box! meer niet en niet minder... en die frmware schijnt er niet te zijn..?of?

tx!
 
De DM800 is end of life, er worden al jaren geen drivers meer door DMM voor gemaakt, en de laatste drivers zijn niet compatible met de OpenPLi omgevingen na 2.1
Bij de vorige reply ging iets mis
 
Andere image nemen, bij voorkeur 1 waar niet dingen in "verbouwd" zijn
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan