Pak ze BT, de fietsendieven pak ze!

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Niet opgeven BT!
Je krijgt die fietsendieven vanzelf te pakken. :biggrin::biggrin::biggrin:

Linkje werkt niet Big-Henk...

Maar ik denk dat ik wel weet welke foto jij bedoelt. :biggrin:

vreemd ik herken er 2 en de fiets ook,ondanks mijn bier brein...

freggel1;211152 zei:
Linkje werkt niet Big-Henk...

Inderdaad raar, toen ik hem plaatste werkte ie nog. Sabotage!!!
Is de juiste foto Freggel1, maar dat wist je sowieso toch wel? :biggrin: :biggrin:

Die tijger had er genoeg van en sprong van die ladder af , wat zou de reden geweest kunnen zijn???

the matrix;211158 zei:
Die tijger had er genoeg van en sprong van die ladder af , wat zou de reden geweest kunnen zijn???

Seksuele intimidatie.??????

Multispeed

nou ik dacht eerder dat die andere ladderbezweerder in zijn broek gescheten had.;-)

Nou ik denk dat bt de fiets niet verder wil beschadigen..

BT heeft gewoon samen met zijn vriendinnen gezien vanuit de tijger tuin achter de burcht dat de heren F en B weer bezig waren met hun praktijken.
Hun dachten nu dat ze nu via een kabelbaan de burcht binnen konden komen en dat ook nog eens op een gestolen fiets.
Maar BT jaagt ze gewoon weg en die trekt zich niets aan van een mannetje die scheten laat, BT die bijt gewoon z'n reet er af.
Die B bungelt daar niet voor niets aan die ladder. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Juist de enige mogelijkheid om hem te pakken ik zit in Duitsland dus kan even niet helpen maar het is mooi dan een van de meisjes alles op foto heeft gezet, het bewijs is geleverd...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan