pata negra

P

pata negra

Duurt het erasen van een titanium kaart bij juliie ook zo lang
of moet dat snel gaan .komt bij mij sending trapcode en dan doet hij heel lang niets alsof hij vastloopt heeft iemand raad
is de eerste keer dat ik het doet had gisteren wel de files er op kunnen zetten maar erasen is mij nog niet gelukt.

Pata Negra
 
Heb je je programmer wel op 3.5 Mhz staan?
 
Met sommige programmers gebeurt niets tot u ctrl+alt+del drukt om taakmanager groot te brengen ,bij mij is het zo gebeurd na dat ik ctrl+alt+del gedrukt program opniew starten card uit en card in en hij doet het
grtz roufa!
 
Ik heb hem op 3.75 mhz staan
als ik met taskmanager afsluit en kaart eruit en erin stop
geef hij daarna geen os gevonden.
dus is hij denk ik niet gewist .

Pata
 
Nee kaart erin dan op erase klikken,, blijft die zeggen sending trapcode na 15 seconden dan effe ctrl alt del doen en effe wachten,, meestal gaat die dan wel verder met erasen,, dan kan je de taskmanager weer afsluiten en met tita progger kaart beschrijven.
 
Zelfde bij mij. Er gebeurt niets. Ik verhelp dit door gewoon eens internet explorer op te starten of windows verkenner. Door met iets anders op je pc tegelijk bezig te zijn, progt hij de kaart.
Raar maar waar.
 
bij mij is het nu gelukt, alleen hoe weet ik eigenlijk ook niet
viel me inderdaad wel op dat toen ik windows vekenner opende hij opeens ging erasen
In ieder geval bedankt voor de hulp

Pata Nagra
 
Inderdaad de kaart heeft soms een zetje nodig betekent dat je een goeie kaart hebt...
 
Hallo


Ook hier in het begin wat problemen maar kom er nu aardig uit./
Wat me wel opviel was at als ik de kaart in de programmer deed,
en vervolgens op connect klikte had hij ineens geen os 1.06 meer.
Na sending trapcode wel weer.
maar is op zich een goeie kaart waar toekomst muziek in zit.
groetjes
Hummaxboy
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan