Pc via hdmi naar TV.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.477
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ik wil mijn laptop verbinden met mijn TV via HDMI. geen smarttv.
Druk de HDMI kabel in laptop en floep beeld maar alleen de achtergrond en geen iconen.

Dus op zoek hoe de pc in te stellen.
Druk op windows logo + P
Kan kiezen
Alleen pc scherm --alleen achtergrond
Dupliceren --- geen beeld
Uitbreiden -- geen beeld
Alleen tweede scherm ---- alles is beschikbaar op TV en Laptop scherm gaat uit.

Bedienen gaat via pc toetsenbord..

Via chrome naar een website ingelogd en vanuit dropbox een fitness dansen op muziek film uitgezocht
Voor moeders.

Start de video prachtig beeld maar geen geluid.

Kan wel het volume regelen op laptop maar geen geluid.

Wat kan ik doen om dit op te lossen.

Op de laptop alleen natuurlijk wel geluid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat dom dommer domst.
In mijn onschuld dacht ik ik knoop de hdmi en het zou moeten werken.
Maar ik heb alle gebruikte HDMI kabels in de onkyo receiver gepropt en slechts 1 retour naar de TV
Op de receiver klik dan met de AB naar betreffende apparaat.

Sukkel die ik ben heb het geluid van de TV zelf uitgezet en geluid loopt via de receiver.

Kan op dit moment geen extra hdmi in de achterkant drukken omdat ik dan de kerststal aan barrels druk en dan krijg ik billenkoek.

Oplossing wat perfect werkt is tijdelijk de HDMI kabel van de satelliet ontvanger in de PC drukken . En de laptop op alleen 2e scherm
En vrouwtje kan weer haar dansjes op muziek uitvoeren kijkend naar TV voor de instructies ipv op een klein schermpje.


Voor de info haar fitness love2move op muziek nummers is op slot en hebben een 30 tal sessies opgenomen en op dropbox geplaatst . Vanwege muziek enzo kon dit niet op youtube.
Dus nu kan ze thuis toch diverse sessies per dag doen en dan is.het beter kijken op tv dan op een oplaptop.
 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan