Pechdag

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.521
Waarderingsscore
648
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
1) ik word wakker en hoor totaal niks met linker oor
2) de 3TB schijf had ik het gedeelte met de bad sectors niet in gebruik en niet geformateerd.
Toen ik met oor bezig was viel die schijf van de bank en nu heb ik een reden na enig controle deze in klein electrisch afval te dumpen bij AH.
3) Mijn oor inndruppelt met kruipolie watje erin na enkele uren kwam er weer iets aan geluid binnen . En dus ook olie op de lederen bank. Nu is het weer normaal. Maar wat een idioot gevoel, je hoort met een oor je weet absoluut niet waar geluid vandaan komt en je evenwicht wordt verstoord
4) de camera's voor en achter waren off line , me rot gezocht. Bleek het toegepaste UTP hubje kapot te zijn
5) heb een egelvoeder kooi besteld online betaald, de oude is aan vervanging toe en wordt zeer druk bezocht. krijg geen bevestiging en op email info@ wordt niet gereageerd.
6) mijn dagelijkse kookkunsten. Was bezig met een wokschotel , dure RVS wokpan van de buyer al regelmatig gebruikt , opgewarmd totdat de waterdruppel als een bolletje rond dwarreld, olie erin. , was vergeten dat bolletje water eerst weg moet dus een olie explosie recht in gezicht snel onder de kraan , gelukkig geen lijfschade maar de brillen glazen total los allemaal ingebrande vlekken .
Wokschotel een succes ,

Voor de liefhebber,
2 personen,
150 gr wokgarnalen diepvries (Aldi)
1 zak japanse wokgroenten met kastanje champignons
125 gram eiermie
1/2 flesje gotan sesam ketjap.


Eiermie volgens gebruik garen met schepje zout en afspoelen
Olie in de wok
Garnalen (ontdooit in water) erin
2-3 minuten bakken
Japans groenten erin 4-5 minuten bakken.
1/2 flesje sesam ketjap erin
Vervolgens mie eri en doorscheppen tot geheel goe verearmd is opletten dat het niet asnbakt door wat water toe te voegen .
Klaar heerlijk
Variant ipv van sedam/ketjap. Gotan teriyaki

7) tering mug laat zich niet vangen en speelt hier als Ivanhoe.
8).Usb muis van moeders hakkelt. Tijdelijk mijn muis.
9)qnap 212 voorzien van 4TB schijf, kreeg kreng niet geinitialiseerd . Qfinder vond hem wel maar bij de setup werd de qnap install verwezen naar een app omdat installeren niet verder ging.

K*t
Halve dag zitten zoeken. Besloot om windows edge eraf te donderen. Install vroeg hoe verder keuzes ik ging voor chrome en verdorie installatie is gelukt.

Morgen eh straks de bestanden van mijn vrouw op de qnap 251 over pompen naar de ts 212
Is maar 1 TB aan bestanden hoofdzakelijk filmpjes en foto's.
Heb nu het kopieren ingezet en vermoedelijk neemt dat 2 dagen in beslag.

10 dag is om nog ff een jonge naar binnen slaan en de boel laten reutelen.

Wel te rusten .
 
Hullup, ik weet dat pech nooit alleen komt, maar dit is wel veel van het goede.

Rustig aan... ik wist trouwens niet dat een druppel water met wat olie een kleine explosie kon veroorzaken in zo'n wok dik.
Kook voorzichtig!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan