Pet 123

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hallo,

Weet soms iemand een enig idee wanneer Pet weerkomt met z'n nieuwe kanalen lijst van november. Want de andere kanalenlijst is op dit moment echt waardeloos ik heb altijd de kanalen lijst van Pet gebruiket en het is gewoon goed.

Ik vroeg me af wanneer we een nieuwe kanalenlijst van pe123 weer krijgen.

Groetjes,
Deliyurek007

effe op zijn site kijken .... dan zie je ook dat er staat
"New updates wil be avaible in november"
Dus effe wachten nog ....zal niet lang meer duren

Greetings Pepe

Mag ik vragen wat er op dit moment waardeloos is aan de door jou gebruikte kanalenlijst?

als het een ouwe van pet is, dan zal dat toch wel meevallen?

Hier heb ik de mijne al aangepast met de laatste nieuwe kanalen hoor. ;)

Een kanalenlijst bijhouden valt nog wel mee, maar als je het een tijdje niet hebt bijgehouden en je moet dan aan de slag dan ben je wel even bezig hoor.

De laatste van Pet is een paar maanden oud en als je die nu up-to-date wilt hebben, is dat een hoop werk en kost dus behoorlijk wat tijd. Niet iedereen heeft die tijd of wil die tijd er in stoppen.

Des te meer waardering voor Pet123, die toch elke keer weer de tijd en energie opbrengt om een nieuwe lijst te maken.

Pet123 is door prive-omstandigheden een tijd afwezig en heeft inderdaad keurig gemeld dat hij verwacht deze maand een nieuwe kanalenlijst te zullen maken.

die is er hier weldegelijk voor Pet, tumme men kent hem overal vanwege zijn settingslijsten.

Ik zit ook iedere keer weer met smart te wachten op zijn nieuwe lijst. ;)

Freggel ik maak zeker gebruik van de kanalen lijst van (28-07-2006) Pet123.
Eendeteam geeft ook al aan bijhouden valt mee maar ehcter ik heb al een tijd eerlijk gezegd niks aan gedaan en dat is even aan wennen.
En trouwens Pet123 veel succes en sterkte met de prive omstandigheden.

Groetjes,
deliyurek007

Hoi,

Ik heb het al eerder hier vermeld, maar Captain heeft een bijgewerkte lijst van 11 november.
Misschien die eens erin tot PET weer een nieuwe heeft......

met pet is niks mis mee
gr frans

Met een lijst van PET is het altijd pret hahahahaha.
Die beste man zit midden in een verhuizing/verbouwing en is druk druk druk druk.

Greeetzzz Grizmo

Als er nu zoveel mensen de pet lijst missen, kunnen we hem natuurlijk overhalen de lijst te maken. Alleen hij wil natuurlijk niet in de zooi zitten thuis. Dus als wij hem nu allemaal eens gaan helpen. Is hij eerder klaar en hebben wij onze lijst weer.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Uit betrouwbare bron vernomen:

Pet123 is hard bezig met de kanalenlijst oftewel: hij komt, hij komt...ff geduld nog.

in de puck bij hutsefruts heb ik laatst deze gedownload.

dbf4all update settings.zip

is ook een leuke lijst, kijk het is geen pet123 maar wel een die je wel kunt gebruiken als je pet gewend bent.

gr blokker

Kijk dat zijn goede berichten ....Pet 123 back en online !!!

Groetjes,
deliyurek007

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan