Philips dood, wie helpt?

M

matthijs00

Hallo allemaal,

Het betreft hier een Philips DSX6072.

Heb het programma Lookerrflash gebruikt. De software gaf steeds programmeer fouten en sprong in een keer naar blok16 en vervolgde vervolgens met 17 en 18. Het programmeren duurde 24 minuten.
Het is nu net alsof er geen spanning opstaat?

Wie kan of wil mij helpen? Woon in de buurt van Zutphen (gelderland). Is OSLINK een oplossing?

Groeten Matthijs

Inderdaad is een oslink de beste oplossing voor dit probleem, probeer iemand in de buurt te vinden die een oslink heeft dan is het probleem zo opgelost.
Als iemand uit de buurt van Zutpen deze topic leest en in het bezit is van een oslink geef dan ff een pm'etje aan matthijs00.

de mijne is ook dood en die ligt bij philips, het lukte mij zelfs met oslink niet meer, hij gaf compleet geen reactie meer! Hij is nou al 4 weken weg en heb nog niks gehoord wat er aan is, ik hoop dat hij niet bij het oud ijzer ligt.

Ik weet niet of je het al voor elkaar hebt maar ik woon in apeldoorn en wil je wel even helpen
stuur even een mailtje naar :s.vanderloo12@chello.nl

En als je het dan n?g niet voor elkaar hebt kun je ook nog in Deventer terecht........ voor een reanimatiepoging per OSlink :)

lepasta

sorry, had even moeten aangeven dat het reeds is gelukt!
Hij doet het weer.

Heeft er iemand een print-layout van de OSLINK interface?

Gr. Matthijs

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan