phillips dst 5818 nieuwe software

R

ramroy

Sinds het loggen en proggen van CD door de komst van seca 2, nu 3, over was ben ik alweer jaren gestopt met experimenteel kijken.
Nu heb ik een phlip dst 5818 waar nog oude software op staat en sinds CD weer aan t prullen is met hd zenders en update's valt af en toe het beeld enkele sec. stil en ik kan niet de nieuwe software dowloaden omdat er nog een versie 6.0 op staat. Dus ik krijg het menu "snel kanalen instaleren" ook niet.
Ik kijk met een originele kaart van CD.
Omdat mijn strong's nu alle zijn overleden wil ik hier dus de huidige software op zetten.
Kan dit via USB of moet dit serieel en welke progjes heb ik nodig en waar kan ik deze vinden incluis gebruiks aanwijzing.
Hopende op een de hulp van een "oude" Phillips gebruiker wacht ik in spanning af op een antwoord.

Gr. Ramroy
 
Volgens mij moet je terug naar originele software en dat kan alleen met een oslink.
 
Oslink...

Pfoeh dat is lang geleden, dat ding heb ik allang niet meer.

Het kan ook seri?el, maar dat duurt een stuk langer.
 
Serieel duurt idd erg lang en is ontzettend fout gevoelig, gaat het fout dan moet je er alsnog met een oslink bij . Dus dan maar gelijk beginnen met een oslink en de specifieke bijbehorende progjes.

Gelukkig heb ik meer versstand van .......... Ik heb ooit met klotsende oksels 2 flipjes van de buren voorzien van alternatieve firmware en jaren later weer terug gezet tbv de regionale zenders. Oslink had ik geleend. Het werkte wel .
Het was verbluffend hoe men destijds de philips een geweldige boost heeft gegeven.

Of dat nog zo is weet ik niet meer ben die ontvangeer uit het oog verloren.
 
Tja dat was idd leuk speelgoed, maar ik heb er hier ook verschillende met het kabeltje gedaan, en dat valt reuze mee. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan