PIK in de Fik!

T

twilight

Penis in brand

Een Deense man die een operatie aan zijn rug moest ondergaan, heeft zijn eigen geslachtsdelen in brand gestoken. Een chirurg moest een moedervlek op de rug van de man verwijderen met een electrisch mesje, toen de man een wind liet wat vervolgens een vonkje veroorzaakte.

Zijn geslachtsdelen waren zojuist schoongemaakt met (brandbare) steriele vloeistof en vlogen in brand. De man heeft het ziekenhuis aangeklaagd voor letselschade en verlies van inkomsten doordat hij niet kan werken. Bovendien kan hij geen seks hebben met zijn vrouw. Het ziekenhuis verklaart dat er sprake is van een ongelukkig incident.

Toen ik wakker werd, leek het of mijn penis en ballen in de fik stonden, vertelde de man aan de plaatselijke media. Volgens chirurg Dr. Kristensen had niemand eraan gedacht dat de man wel eens een wind zou kunnen laten, laat staan dat dat een brand tot gevolg zou hebben. De operatie werd onmiddellijk afgebroken na het ongeluk.

Volgens de berichten is het onwaarschijnlijk dat er maatregelen tegen de chirurg worden genomen.

Jammer voor die Deen dat Fred's vrouwen niet in de buurt waren,
dat zou pas echt geholpen hebben.

Een paar bitterballen met een frikadel dat was wat er van over bleef.

Dat liedje van Manke Nelis "brand in het bordeel en maar rennen met je stijve pik want de hele boel staat in de fik" daar moet ik in ene aan denken.

of dat lied van de Albert de gein reclame
unser braadwurst ist der nummer eins .:biggrin:

Hallo gaan we een beetje mijn naam te grabbel gooien lol....

Originally posted by koos
Je leest verkeerd er staat PIK :biggrin:

nou wordt de ouwe Pik(kie) misschien nog wel kwaaier ;)

Hier staat toch echt Pikkie :biggrin::biggrin::biggrin:

Ohoh, Ik ben al onderweg naar Timboektoe...........................................................................................................................................................................................:biggrin:

Hahahaha, ik snap niet dat hij toch nog kinderen heeft kunnen verwekken met dit gevalletje....

Fred, nu ook op weg naar timboektoe.......hehehe

GR Fred.

Beter een klein die steigert dan een grote die weigert, en ik zou voorlopig maar in timboektoe blijven, jullie moeten altijd mijn naam hebben he meestbesproken naam ter wereld........

Ik zou er maar een elastiekje aandoen, voordat deze naar binnen
schiet, grapje!
Pikkie, beste Superduck buddy,
Ga je ons nogeens iets vertellen over dat witje,
ik heb een goed geheugen, maar kan niet al die progjes
uit vogelen in mijn eentje,
doei,
Goka

hahahahahahaha witje welk witje weet van niks.......

Hahahahaha .. het ziet er niet uit ... hahahahhhaaaaaaaaahhah

Oja green ga jij nu ook beginnen lol...toch niet over witje he want die heb je zelf ook lol

Originally posted by pikkie
hahahahahahaha witje welk witje weet van niks.......

Witje je bent toch mijn enige vriendje, jij bent mijn enige speelkamaraat.
Ik speelde met jou zo vaak moeder en kindje, ik weet dat er geen liever duifje bestaat.
Maar nu lig je hier zo stil op men schoot, witje mijn witje ga toch niet dood.

Refrein:
witje mijn duifje word wakker en gauw, witje mijn duifje ik hou zo van jou, laat ons weer spelen de hele dag lang, witje mijn duifje ik ben toch zo bang.

Ooit kwam jij uit een klein eitje gekropen, jij keek me aan met die ogen zo groot.
Je had nog geen veertjes je kon nog niet lopen je lag bij je moeder helemaal bloot.
Maar nu lig je hier zo stil op mijn schoot, oh witje mijn witje toe ga toch niet dood.

Refrein:
witje mijn duifje word wakker en gauw, witje mijn duifje ik hou zo van jou. Laat ons weer spelen de hele dag lang, witje mijn duifje ik ben toch zo bang, ben toch zo bang!

Witje toe zeg iets, ik wil je niet kwijt, ik denk dat mijn witje, nu slaapt voor altijd, slaapt voor altijd, slaapt voor altijd!

Refrein:
witje mijn duifje word wakker en gauw, Laat ons weer spelen de hele dag lang, ik ben toch zo bang. Witje mijn duifje word wakker en gauw, witje mijn duifje ik hou zo van jou, laat ons weer spelen de hele dag lang, witje mijn duifje ik ben toch zo bang, ben toch zo bang.

Mijn dochter krijgt hier niet genoeg van, van "Witje":biggrin:

Ik denk dat een aantal voorlopig nog wel even in timboektoe moeten blijven!!!!!!!!!!!grrrrrr

Originally posted by pikkie
Ik denk dat een aantal voorlopig nog wel even in timboektoe moeten blijven!!!!!!!!!!!grrrrrr

Alle dagen zon, 28 graden in de schaduw, lekker bier, mooie vrouwen, en het mooiste geen belasting!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik blijf wel eventjes hoor Pikkie ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan