Pikkie toch...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
Ik dacht dat jou hobby het kraken van Seca2 was? Maar maak jij ook al virussen? :biggrin:

Originally posted by valerio3
Ik eis per direct onstlag van pikkie als bondcoach...
Doe mij dickie maar..

Ik weet iets veel beters! Laat Pikkie nou ook maar wat strafrondjes lopen, en wel zoveel dat zijn bierbuikje eraf is:biggrin:

@freggel1 en valerio3
Dit komt julle duur te staan he zulke aantijgingen ik heb reeds mijn advocaten op deze zaak gezet.
Uiteraard spelen jullie de eerste wedstrijd niet mee en eis natuurlijk wel een excuus...............

Oeps.......
Welke reserves worden nu ingezet dan?

Ik heb nog steeds last van mijn hamstring!!

Grtz Hangslot

Hangslot een beetje epo doet wonderen....

Originally posted by pikkie
@freggel1 en valerio3
Dit komt julle duur te staan he zulke aantijgingen ik heb reeds mijn advocaten op deze zaak gezet.
Uiteraard spelen jullie de eerste wedstrijd niet mee en eis natuurlijk wel een excuus...............

Maar ik vindt eigenlijk dat onze coach niet goed tegen kritiek of een geintje kan:biggrin: (aan wie doet me dat nou denken?:biggrin:)

Maar och laat je advocaten maar komen, ik heb Cruijf al gebeld om me te komen helpen :p

@freggel1 en valerio3

Geachte coach,

Mocht u niet van gedachte veranderen dan ben ik genoodzaakt langs te komen met mijn vriend edgar... (davids) om
over eea te praten.

Bij voorbaat dank.

Valerio

Gaan we dreigen spelers???????????LOL

Uiteraard is het ongepast je bondscoach zo aan te vallen, terwijl deze druk in de weer is voor jullie om de teams: seca2, irdeto2, conax, en de heel lastige ,aladin en team nds hun systemen te bekijken en te bespioneren.

Het is wel de bedoeling dat al hun spel systemen worden geopent en dat zullen we als team moeten doen.. geen gezeur over hamstrings enzo heb genoeg pillen in de kofferbak......

Vriendelijk dank voor je reactie, van bedreiging is geen sprake wat betreft mij, echter sta ik niet in voor eventuele gevolgen van
de komst van edgar.
Bij deze mag ik er dus samen met Freggel vanuit gaan dat wij gewoon spelen?

Mvg,

Valerio

Jullie worden juist opgestelt...

Alle ADVOCATEN in gezet.
Ik was er al bang voor dat Pikkie onder een hoedje speelde met de oude bondscoach maar dat ie met de hele familie advocaat ophield dat is nieuw voor me.

Ik eis onmiddellijke vertrek of een een goed excuus verhaal!!!

Het verhaal is gedaan, hoor matrix goed lezen lol,voor jou 3 strafrondjes en geen sex vanavond

Het verhaal is gedaan, hoor matrix goed lezen lol,voor jou 3 strafrondjes en geen sex vanavond

@Matrix,

Niet zo zeuren, de bondcoach heeft zijn keuze (de enige juiste voor hem) gemaakt en daar dien je respect voor te hebben, dus leg je daar maar bij neer...

valerio3 maandag rust voor jou lol en een extra biertje

valerio3 maandag rust voor jou lol en een extra biertje

Pikkie,

dat is wel toevallig, zijn paar vriendinnen van mijn vriendin op
bezoek, dus mocht je nog in de buurt zitten dan Wip maar even langs...

Dat noem ik geen straf, als je mijn eega zou zien zitten met een verkoudheid van hier tot china dan ben ik blij dat ik een aviondje rust heb.

De straf zou harder aankomen wanneer ik wel sex zou moeten bedrijven

Sorry matrix dat kon ik ook niet weten maar wens haar maar namens de oude pik beterschap...

Oja en verwen der maar is goed lekker ontbijtje enz.. extra kussentje onder der hoofd...

Voor jou maandag ook rust ......

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan