Pirates of the caribean?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.202
Waarderingsscore
587
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Is er ergens al een dvd te vinden van goede kwaliteit?

Want blijkbaar houdt men op de forums aldaar ook een beetje zomervakantie, want ik krijg hem op de meest gangbare sites buiten spots en ts of cam nergens in een goeie kwaliteit gevonden?

En nog een vraagje, ik ben al een aantal keer een spot tegengekomen van de top 3000, ( daar stat ook het nummer van de pointer sisters tussen voor Bert50!) maar deze download gaat ontzettend traag, ik deed er laatst als ik hem binnen zou willen halen 26 dagen over, terwijl het volgens mij toch ook in een paar uur zou moeten kunnen?

Is er iemand die beide vragen al op zijn hd heeft staan er wellicht ergrens zou kunnen uploaden?

( niet de nzb posten maar ff zeggen waar hij staat! )
 
Volgens mij bedoel je de nieuwste, dus Dead Men's Chest, da's deel 2.
Want van deel 1 is er genoeg te vinden.

Van deel 2 heb ik nog niets fatsoenlijks gezien.
 
Ik heb ook nog niet 1 goeie versie kunnen vinden.

Het lijkt mij toch ook weer op de "filmforums" ook langer te duren voordat de goede versies komen.
 
Ja dan heb je niet in mijn kast gekeken, Freggel.

Inderdaat, deel twee is er alleen in een CAM versie, misschien wel een TeleSync versie, maar de laatste heb ik nog niet gezien.


Bert
 
bert50 zei:
Ja dan heb je niet in mijn kast gekeken, Freggel.


Nee Bert ik heb nog niet in jou kast gekeken, maar kom nog wel eens bij jou op de gang kijken. ;) :stupid: :biggrin:

Als jij hem ook al niet hebt?

Zal dus weer kwestie van ook hiermee, geduld worden.

[SIZE=-24]1 van de versies: Video / CamTcTsPDvd
Post Title: Pirates Of The Caribbean 2006 (Dead Man's Chest) TC PAL DVDR
Filename: Pirates Of The Carribean 2006 TC DVDR PAL.rar / Pirates Of The Carribean 2006 TC DVDR PAL.r73
Newsgroup: a.b.boneless
[/SIZE]

Is dus TS
 
ik heb hem 2 weken terug gedownload met deel een en deel 2 op een dvd, zelf heb ik hem nog niet gekeken maar heb geen klachten gehoord over de kwaliteit.

ook de top3000 heb ik op de harde schijf staan, maar die is ook wel enorm groot (alle nummers zijn 2 keer zo groot als een normale mp3) volgens mij past het net op 5 a 6 dvds.

dus zeg het maar hoe ik ze bij je krijg.

gr blokker
 
blokker1 zei:
dus zeg het maar hoe ik ze bij je krijg.

gr blokker


ik weet wel hoe je ze bij mij krijgt hoor. ;)


BBQ!!!
 
dat zou wel lekker zijn!!!
maar wanneer? ik zal eens kijken om ze te branden en dan op te sturen. of jij moet een man?er weten om ze van mijn computer te halen.
ik weet dat dat met dos wel ging vroeger.

gr blokker
 
blokker1 zei:
of jij moet een man?er weten om ze van mijn computer te halen.


gr blokker


Maar ik weet niet hoe snel jou jou internetverbinding is ( jou up) want anders kunnen we het eens een keer via FTP proberen, via je Dream of via de pc, zeg het maar, ik heb zelf al meer een ander aangeboden, of bij mezelf laten downloaden. ;)
 
computer staat hier altijd aan dus als jij uit kan leggen hoe dat moet vind ik het oke
 
Ik zit op FTD en newsleecher om te downen, en ik kan beamenen dat er nog geen goede versie is.
Allemaal cam en Tc, heb ze binnengehaald en niet de moeite waard om op dvd te zetten.....
 
Exactemunde. Wat moet je nu met een cam of Telecine opname. Telesync is dan dacht ik nog beter. Maar in dat geval zou ik (ook vanwege de sound) liever wachten tot in de states de retail ntsc uit is en hem dan, al dan niet custom subbed, downloaden.
Dan heb je tenminste de goede kwaliteit en ook lekker geluid erbij.
 
Aan je wensen lijkt gehoor te worden gegeven!
Staat nu een retail (dus us retail) aangekondigt op FTD, gaat in a.b.movies gepost worden. Is nu nog bezig met rippen en shrinken en ondertitelen.
Daarna gaat ie erop. FTD #168737.
Er is echter alleen nog twijfel of het inderdaad een echte retail is, aangezien hij in de States schijnbaar ook nog niet op DVD uit is.
Dus even afwachten en lezen wat ze er allemaal over schrijven.
 
Lijkt me sterk dat dit een echte Retail DVD is,, Die zou je toch verwachten van een van de bekende jongens en niet van iemand die hem gaat posten als zijn 1e film.

Maar goed tis mogelijk, maar volgens kenners komt de Retail pas in September uit in de states.
 
Toch nog eventjes wachten dus.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan