Playstation 1 games

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.832
Waarderingsscore
1.025
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Is er nog iemand die Playstation 1 (nee niet de "one" maar de gewone eerste psx) spellen heeft liggen?
Liefst in backup formaat en deze als iso evt. aan ons beschikbaar wil stellen?

We zijn op zoek naar het eerste deel van Spyro oftewel Spyro The Dragon.
Idem voor verie 3.
En Crash Bash.
Liefst PAL maar het mag ook NTSC zijn.

Ik heb enkele sites gevonden waar ze te downloaden waren, maar na de iso's op cd gebrand te hebben bleken ze niet te werken op de PSX. Dus dat waren geen goede.
 
Ik wil gerust meezoeken Black Tiger, maar over welke websites heb je het, waar je al 1 en ander gevonden hebt?

Hier zie ik op Spotweb een aantal versies staan van Spyro, maar of het de goede zijn??? 

 
Inmiddels heb ik Spyro al en als het goed is werkt die.
De sites die ik gevonden had waren emuparadise.me en theisozone.com maar van laatstgenoemde wilde de rar niet eens openen dus die vertrouw ik niet.
Er waren nog een paar andere maar daar had men het meer over "roms" voor emu's en ik wil gewoon die te branden zijn.

Vreemd, ik heb spotlite en daar had ik gekeken maar daar was maar 1 psx spel te vinden.

Momenteel dus nog op zoek naar:
Spyro 3 Year of the Dragon
Crash Bash (vanavond probeer ik die nog te branden wat ik hier heb)
Casper Friends around the world
De kleine zeemeermin
 
Heb hem even hier naar toe gemoved, meer geschikt.
Deze wil dochter ook nog:
Lilo and Stitch
The Lionking
Little Mermaid
Disney Atlantis the lost Empire.
 
Dacht ik al dat je hem zou moven. :klappen:

Maar ff vraagje, hoe zit het met jou retentie? Als ik ze binnen moet halen zeg het maar, want dan kan ik meteen ff de Nas testen, en jou ff toegang geven, moet nog ff wegwijs worden met dat ding... );

Ik zie nu bijvoorbeeld ook Casper and friends bij Spotweb. klik

Het zijn trouwen wel oudjes die je zoekt, en bovenstaande link/download start bij mij ook niet.

Ik zal eens kijken wat er bij mij nog op zolder ligt, want ik heb ergens nog een Wii staan waar ik niks mee doe, en volgens mij is deze omgebouwd, maar dan moet ik even kijken welke spellen er op die schijf staan.

Maar eerst morgen een baaldag, en dan vrijdag naar nummer 564!
 
De retentie kan er mee te maken hebben, volgens mij kan ik geen 5 jaar terug.
De link die jij post is echter niet correct, er staat ook bij psx2psp en als je hem open klikt zie je bij platform staan "psp" dus da's geen goede. :)
WAD's van een omgebouwde Wii kan ik alleen iets mee op de Wii maar de kids willen graag gewoon cd's voor op de Playstation, da's heel iets anders dan Wii wads of mods of iso's.

Doe maar op het gemakkie, ben al dankbaar voor wat er ook gevonden wordt uit het lijstje door wie dan ook. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan