Playstation 2 ombouwen

C

Cableguy

Ik heb hier 3X playstation 2 staan
Kleur zilver
Type 75004
Is er iemand die een adres weet in de buurt van Ede\Arnhem die deze kan ombouwen.
Het liefst met spoed.
 
Ik ben ook opzoek naar iemand die dit in limburg kan doen, `k heb hier ook twee ps2`s staan die moeten omgebouwd worden


IEMAND ?
 
Ik ken wel iemand in Zuid-Limburg, maar dan ligt het er weer aan welke types dat het zijn. De modellen zijn nogal verschillend, je hebt die oudere dikke zwarte, dan klaarblijkelijk die allernieuwste types, van die hele dunne en daar hb je dacht ik nog zwart en wit in.
Een van die types doet hij niet aangezien het dan echt te zeer een fiemelwerk qua solderen is.

Dus Pepeb70 het type en kleur moet ik dan echt weten.
Er zijn overigens ook zaken die zoiets ombouwen zoals bijv. Telegames in Maastricht, als ie tenminste nog zo heet, nu is het een pc winkel.
 
Kent iemand het progje "PS2 USB Extreme PAL version" dit schijnt de PS2 zonder ombouw via een externe USB hard disk de PS2 zodanig te manipuleren dat je alles kunt spelen.

Er moet een opstart programma op de ext USB geinstalleerd worden en daarna via je PC moet je de spellen installeren op die ext schijf, vervolgens knoop je de boel aan de PS2, boot op via de ext schijf et voila spelen maar.

Ik snap er geen snars van maar misschien heeft iemand deze truck al toegepast..

linkje met info:

http://www.hdadvance.com/usb_extreme_how-to-use.htm

Hoop op enkel reakties ....
 
ik heb USB Extreme...schijnt niet meer leverbaar te zijn
is nu HD Advance

maar bijna alle spellen werken hiermee, met een speciaal progje die je bij hun op de site kunt downloaden, zet je de spellen op de externe HDD

cdje van USB Extreme erin en spelen maar
 
Ik heb mijn Ps2 om laten bouwen bij Ombouw Service GK werkt perfect! en kreeg 1 jaar garantie!
 
progje heb ik ook voor iemand gedownload maar dan in het nederlands maar schijnt alleen maar voor een bepaald serie nummer tezijn
gr frans
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan