PLi Flubber

S

sat4ever

Hay,

Waar kun je de naam aanpassen bijvoorbeeld mgcamd 1.14

naar mgcamd 1.15 waar is dit in de dream te vinden.

sat4ever.

@sat4ever, 1.14 of 1.15 zijn 2 verschillende versies hoor. ;)

aanpassen van naam zal niet gaan, downloaden van versie wel.

Maar ik weet niet precies hoe dat met die dreamboxen van jou werkt, maar bij mij zit dat onder de blauwe toets.

Daar kan ik de nieuwste emu's en dergelijke downloaden.

@Freggel1.

Dat moet wel gaan,hij schrijft die naam ergens naar toe maar ik weet zo niet waar.

Het gaat over de naam die in softcam instellingen staat.

Zo moet je handmatig dit ook aan kunnen passen.

Wie weet waar dat staat.

sat4ever.

Ik wil toch iets weten:

Waarom wil jij een naam veranderen van een emu?

Daar bereik je verder toch niets mee?

Maar als jij wilt weten waar jou emu staat of de softcam:

Emu staat in de var/bin

Softcam in de var/keys

Maar ik snap nu even nog niet wat je nu precies bedoelt hoor....

@sat4ever: je komt de naam van de emu in ieder geval tegen in /var/etc/software.xml. Maar we denken dat dit niet is waar jij op doelt...

We nemen aan dat als je kijkt bij Softcam Instellingen dat je dan de naam vd emu wilt zien zoals jij dat wenst. Als je dat bedoelt dan zoeken we even verder waar je dat evt. kunt veranderen.

Hallo eendenteam/Freggel1

Goed gezien eendenteam.

Ik heb nu twee softcams geinstaleerd mgcamd en camx,maar er staat nog een naam tussen en dat is CCcam en daar gaat het over.

Deze CCcam is niet geinstaleerd maar de naam staat er wel,hoe krijg ik die weg.

Bij remove software staat hij niet meer,hij staat in softcam instellingen,en dan bij standaard softcam.

Daar wil ik hem uit hebben maar waar staat dat??

Sat4ever.

heb je al via het PLi menu (blauwe knop) Software beheer - Remove Software geprobeerd CCam te verwijderen ?

sat4ever; zei:
Bij remove software staat hij niet meer,hij staat in softcam instellingen,en dan bij standaard softcam.

Kijk even naar deze regel in mijn vorige bericht daar staat dat hij daar niet

meer staat.

Hij staat bij, softcam instellingen /standaard softcam.

Daar zou ik hem graag verwijderen maar ik weet niet waar dat ergens zit.

sat4ever.

De Pli image is standaard al voorzien van CCam en zit volgens mij in de image ingebakken om de var zo klein mogelijk te houden (Maxvar image).
Vandaar dat hij niet zo eenvoudig te verwijderen is, maar volgens mijn info zou het niet uitmaken omdat hij geen gebruik zou maken van de var capaciteit.

We hebben even informatie ingewonnen bij Juliet Hotel ;)

ccam zit niet ingebouwd. Wat Vogelaar schrijft is correct: je moet zijn in /var/etc/plimgr/cams

daar haalt PLiManager de info vandaan. Als daar het bestand CCAM staat moet je in dat bestand het versienummer zetten. PLi werkt normaal zonder versienummers voor de cams.

Yesssssssssssssssssssssssss

Jullie hebben gelijk daar stond i, nu is i weg.

Bedankt eendenteam/vogelaar/freggel1/crazymotha voor het meedenken.

Zo zie je maar de aanhouder wint.

Groetjes sat4ever..

Dan moet Juliet Hotel wel ff de release notes aanpassen:

releasenotes;Pli Forum zei:
- Removed camx/serverng softcam/cardserver and added CCcam v1.2.1 as default in the dm5xx(x) boxes.
CCcam is in "ROM" now (and not removable).

Als dat echt waar is dan zul je um idd niet kunnen verwijderen (fysiek) wel uit de keuzelijst natuurlijk.

eendenteam;168324 zei:
We hebben even informatie ingewonnen bij Juliet Hotel ;)

ccam zit niet ingebouwd. Wat Vogelaar schrijft is correct: je moet zijn in /var/etc/plimgr/cams

daar haalt PLiManager de info vandaan. Als daar het bestand CCAM staat moet je in dat bestand het versienummer zetten. PLi werkt normaal zonder versienummers voor de cams.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan