pli of gemini

musli

Jr. Member
Lid sinds
10 dec 2011
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
ik heb nu pli op mijn 500hd draaien, werkt tot nu toe prima, behalve dat mijn schotel en motor de storm niet zo leuk vond en deze naar mars heeft geblazen ipv naar astra, ik heb een paar jaar geleden van schwaiger een sat finder plus gekocht, en nu een poep en een scheet werk om de boel weer op zijn plaats te krijgen.
Van oudsher draaide ik op mijn dream altijd gemini, en nu vroeg ik mij af :
ik heb gelezen dat een ander image, of het nu pli of gemini is,beter beeld ,sneller zapt en weet ik veel wat nog meer,ik zie bij mij nog geen noodzaak om een ander image in de box te proppen, maar toch, misschien wel het proberen waard
nu het ik gelezen op ihad dat gemini niet meer ... en dat we gp3 moeten instaleren
kan dit zo maar op deze bootloader of moeten we dit ook veranderen
en de hoofdvraag welke is beter,makkelijker
 
Feit is en blijft dat het kiezen van een image een persoonlijke smaak is.
Welke bootloader heb je nu? Indien je de laatste hebt kun je gp3 zo installeren.

PLi heeft als groot nadeel dat de boel gepatcht is, dus ze hebben de software van DMM bewerkt. Dat is een keuze van PLi en we weten niet hoe lang dit stand houdt want je kunt er op wachten dat DMM nog meer beveiliging aanbrengt en imagemakers zoals PLi niet meer actueel kunnen zijn. Indien je een originele dm500hd hebt, zouden we niet voor PLi kiezen, maar een image waar niet de software van DMM is bewerkt. Dan ben en blijf je verzekerd dat in de toekomst je dreambox goed blijft werken ?n de meest actuele software van/via DMM in je ontvanger zit.
 
maar in de optiek van de heilige grootzwaan wat zijn deze image`s
en ja ik heb een orginele gekocht, in het verleden wel is narigheid gehad weliswaar ook een orginele maar via paralel import, box stuk, toen gelul over de garantie.
dus leergeld gehad
dus gemini is nog steeds prima??
 
musli;219843 zei:
maar in de optiek van de heilige grootzwaan wat zijn deze image`s
en ja ik heb een orginele gekocht, in het verleden wel is narigheid gehad weliswaar ook een orginele maar via paralel import, box stuk, toen gelul over de garantie.
dus leergeld gehad
dus gemini is nog steeds prima??
en ja ik heb de laatste bootloader 84
 
Zoals vermeld het is en blijft een persoonlijke keuze.
Wellicht heb je een harddisk direct aan de 500hd aangesloten en zo ja, installeer dan de Barry Allen plugin want dan kun je meerdere images op je box zetten en zo tijdens het booten voor een image kiezen. Je kunt ze dan vergelijken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan