Polsat AU

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
op de magic module en penta 1.11.

Je weet wel waar het te vinden :)

thnxs en nu no g effe op fun , schijnt dat die laatste van je weet wel niet meer werkt

Klopt,, heb nog geen fun AU gezien,, maar goed straks is er weer een nieuwe Mr versie die weer AU is,, dus dan iedereen weer blij.

hoi is de polsat nu weer dicht krijg hem niet open met de dream

hier altijd nog steeds au op de pioneer en philips. geen uitvallers mee gehad

Spirit

dat zal wel zo zijn maar in het verleden was het 2/3 min wachten en hij was er weer.

voor de geintresseerde van Polsat om het weer Au te maken heb ik wel wat bin files.

In attachment log of all instructions addresed to all cards 00 00 00 00 begining 82ins - they all use pk2s or emmk1....

Also in attachment log of all intructions using pk2s or emmk1, but begining 83ins and not addresed to all cards....

I did not test all instructions, but in 83ins stream too many instructions have the same signature but addressed to different groups and using pk2s or emmk1 - looks like provider deside to put 82ins in the 83ins stream.... this mean loading EMM stream havier....

Via PM

Spirit

hoi

kan iemand bevestigen of de Pol*sat tita AU file alleen met de Magic functioneert ?

ik vraag me af of het waard is in deze module te investeren, om naar de HCE te gaan kijken... heb ergens gelezen dat Polsat binnenkort naar nagra 2 gaat switchen?

alvast bedankt ;)

Heb maar weer eens een nieuwe AU file voor polsat neergezet op de bekende 2 plekjes.

Werkt dus ook weer alleen met magic module en penta 1.20 of 1.11

Of conax cams uiteraard.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan