postcodeloterij

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
241
Punten
63
Leeftijd
58
De hoofdprijs is ergens in Roterdam gevallen.

Is er misschien iemand op het forum erg blij :biggrin::biggrin::biggrin:

Niet voor zijn auto maar voor een evt. een lot

;)
Nr.10

Tja

Wat zal ik zeggen!

Had sowieso geen lot meer, maar hij is hier 50 meter van mijn huis gevallen, 3 gezinnen blij met 2,6 miljoen per gezin :)

Gun het ze van harte, morgen avond de uitzending op tv, en let maar op, ik denk dat jullie me wel even zien voor de camera !!!!

Groetjes

Nja, je hebt nog kans, bij de staatsloterij kun je dacht ik nog iets van 3,4 miljoen winnen en de 16e (als ik het goed onthouden heb) 16,3 miljoen dus wie weet.:biggrin:

Serieus TD? Dju, heb ik dat te laat gelezen want de 9e is alweer voorbij en hier hebben we niet naar de postcodeloterijshow gekeken, anders had ik hem wel effe opgezet.
Goh, 50 meter van je af. En met 2,6 miljoen per gezin kun je toch een paar leuke dingen doen...

Ha BT,

Je kan nog kijken hoor, wordt vanavond uitgezonden :)

Vanavond heeft Black Tiger geen tijd. Of hij is biljarten (met welke keu dan ook) of hij zit te zappen naar grote ... :biggrin::biggrin::biggrin:

Ha dat nu eerder gezegd, nu heb ik net vanavond naar Wegmisbruikers (kijken of ik zelf niet aangehouden ben) en de Smaakpolitie gekeken en daarna darten.:)

@Eendenteam: Bijna, biljarten is maandagavond en woensdagavond, soms vrijdagavond.
En het zappen naar grote euh.. nja.. da's pas na 23.30 als de vrouw al in bed ligt.:biggrin:
Maar je zat in de buurt.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan