Premier

Als je het hebt opgelost help je niet veel, eind deze maand gaat dat ook op zwart....

Groetjes Delirium....

Oplossing: laatste nieuwe firmware erin, laatste nieuwe settingslijst van pet123 en klaar is kees.

ik heb nu 3.1 er in gegooit en de nieuwe lijst van pet. ik heb de x...h files maar nog steeds geen premier wat doe ik fout .
ik moet zeggen dat ik c+ soms ook kwijt ben, en even mijn humax uit moet doen om weer ergens beeld te krijgen
mvg ghv

Moet ik ook steeds vaker doen vreemd heeft iemand hier een verklaring voor?

gogo

Geen problemen gehad met Prem, vrij zicht ook voor C+, kijk eens bij Gozosat, JFK of 6in1

Het "probleem" met zenders kwijt (zelfs C+) en hem dan uit en weer aan moeten doen ligt in het feit dat je van de zenders af moet blijven die niet meer zichtbaar zijn

Dus als je je verre houdt van PW Direkt portal, alle direkt zenders en Goldstar en Heimat kanaal dan zul je zien dat het probleem voor het grootste deel als sneeuw voor de zon verdwijnt.:)

Overigens had ik zelf de ervaring dat het probleem ook al een heel stuk minder was bij gebruik van belgische luxe satelliet op de plezierkaart, als je begrijpt wat ik bedoel.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan