Premiere Movie 1 Dolby Digital ?

C

charel

Hallo,

vanavond geconstateerd dat Premiere Movie 1 in de Embedded van de 5400, met soft 1.03.06 P niet goed te ontvangen is (géén geluid en 't beeld knippert).

Ook staat er nu het Dolby Digital DD-symbool in beeld net als bij Cinedome de Luxe en Pro7.

Met dezelfde kaart in 'n Irdeto 4.6SE wel geluid en goed beeld op Movie 1.

Beginnen we weer van voor af aan met de DD-perikelen, en hoe staat 't met andere ontvangers op deze zender ?

gr. Charel.

jep juist en hier is het niet anders .

Geduld is de boodschap een of andere slimerik zal wel met een oplossing komen denk ik :biggrin: :biggrin:

Wanneer de AC3-stream gecodeerd blijft/is dan hebben de Humax gebruikers een probleem erbij denk ik. Deze wordt namelijk niet via de embedded Irdeto CAM gedecodeerd.

Nogmaals: niet alles wordt volgens de juiste norm uitgestuurd door Premiere World, vanavond komt The 6th Sense voorbij die DD wel juist uit gaat zenden...hierna pas conclusies trekken.

Hier hetzelfde probleem gehad.Nadat ik in het menu a/v output setting de Dolby digital op OFF gezet heb geen probleem meer !!.

Groetjes,

Appie

Originally posted by theGIZMO Wanneer de AC3-stream gecodeerd blijft/is dan hebben de Humax gebruikers een probleem erbij denk ik. Deze wordt namelijk niet via de embedded Irdeto CAM gedecodeerd.

Nogmaals: niet alles wordt volgens de juiste norm uitgestuurd door Premiere World, vanavond komt The 6th Sense voorbij die DD wel juist uit gaat zenden...hierna pas conclusies trekken.
Hoe kom je aan die wijsheid dat The 6th Sense in DD uitzend vanavond ?

gr. Charel.

Hier werkt het geluid wel. Enkel wordt het niet herkent als DD door de suround receiver. Misschien straks wel bij de 6th sence.

Greetz

Ruff Rider

Hello...

Maar alle DD programma's blijven toch duits....????

Ik hoor het wel......

Greetings Marc.......

Hallo,

Vlgs. mij werd "The 6th Sense" gisteren alleen d.m.v. 'n normale audiostream uitgezonden. Geluid (analoog) en beeld waren dan ook oké.

Vanochtend bij andere films weer twee audiostreams, 1xanaloog en 1x DD (wat eigenlijk geen DD is !!!), weer problemen met beeld en geluid. Oplossing: 1x keer switchen naar DD en terug in de normale audioinstelling en beeld en geluid blijven goed.

Of voor mensen zonder AC-3 apparatuur, die hebben natuurlijk de instelling in het A/V outputsetting standaard op OFF staan, en die zullen dan ook geen problemen hebben.

De tijd zal het leren,

vr.gr. Charel.

@ Marc28

Inderdaad de DD uitzendingen zijn 'voorlopig' enkel in het Duits, maar laat ons hopen dat andere zenders ook gaan volgen.

Greetz

Ruff Rider

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan