premiere terug op betacypt???

A

aydinsport

volgens lyngsat zijn alle premiere kanalen nu op nagravision 2 en op betacrypt heeft iemand dit getest

doe je het toch even zelf....
signaal kun je altijd testen ook zonder abo

Kan je niet gewoon antwoord geven ? ... eendenteam !
Komt een beetje arrogant over ...

New Policy ...weetjewel ?

Ik bedoel het ook zo ook weer niet ! Pfffff....
Maar geef nou eens gewoon antwoord !Al dat geheimzinnige gedoe !
Er is geen Nagra 2 !...
Het is een gemodificeerde Beta net zo als Seca2 er is geen Seca2 alleen een gemodificeerde Seca of Mediaguard hoe je het noemen wilt , Whatever !
Over Seca ? Die kaarten moet je vergeten als je kijkt naar wat voor processor er op die kaart zit moet je ook maar eens kijken naar wat er in een MM zit qua snelheid en opslag ! Nu ga ik maar weer eens veranderen van naam en word weer een nOOb !,of beginneling of Filebedelaar .... tot gauw !

Cya ...

ik heb het getest en ja hoor het is 99 procent op nagra 2 en op betacrypt heb ik ook 99 procent heb ik mijn diseq toch fantastisch opgesteld

en nog wel zonder abo ik vraag me af wat het signaal is met abo 110 procent ha ha

Je zou het ook al wel Nagravision 3 kunnen noemen, want ze hebben al weer wat veranderd...zucht!

GR Fred.

Als je het over de sharing hebt,dan hebben ze dat inderdaad zeer makkelijk opgelost,door het zo te versnellen,dat volgens hun de snelste dsl verbinding nog te langzaam is om het antwoord op tijd te versturen.Geen nagra 3 maar gewoon hetzelfde alleen iets aangepast.

Ik denk dat dat wel mee val als je op de streamboard kijk .Zjn er al oplossingen .En wie zeg dat premiere het al gebruilt

ja ik meen dat black tiger iets had uitgelegd dat het een beetje hoogspraak was van premiere en dat dat ook weer was aan te passen nou we zien wel hoe dit zich eigen ontwikkelt

Originally posted by tweety
Als je het over de sharing hebt,dan hebben ze dat inderdaad zeer makkelijk opgelost,door het zo te versnellen,dat volgens hun de snelste dsl verbinding nog te langzaam is om het antwoord op tijd te versturen.Geen nagra 3 maar gewoon hetzelfde alleen iets aangepast.

Ik hoorde dat ze dat geprobeerd hebben bij PW en dat hun eigen boxen ook problemen kregen en ze het experiment afgebroken hebben.

Originally posted by bart4444
wat hebben ze verandered

die hebben niks verrandert ,maar wat angepast voor card sharing
is hun gelukt en voor voor snelheid gekosen de card drait nog sneller
het is een kwestie van tijd wat de toekomst zal ons bieden
en ik denk zelf dat de tita card is goed voor maar met wijnig geheugen
grtz roufa!

maar wat angepast voor card sharing
is hun gelukt.............................ik denk het niet
grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties