Prijs Titaniumcard

appie39

Active member
Lid sinds
15 okt 2002
Berichten
186
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
Sinds een paar dagen valt me op dat de prijs van de Tita-card belachelijk hoog begint te worden.
Was de prijs voorheen (tot vorige week) ? 30 ? 40 euro,nu zijn er zelfs AASGIEREN die er doodleuk 79.90 euro voor durven te vragen,exclusief verzenden uiteraard.
Misschien wel goed om te signaleren waar ze wel voor de "normale" prijs anngeboden worden,of indien dit in strijd is met de board-regels,een thread "AASGIEREN EN OPLICHTERS" aan te maken.

Appie
 
Waar heb je ze voor dat bedrag gezien dan?
Ik vind alleen zaken die ze nog wel op het net hebben staan, maar waar duidelijk bijstaat dat ze ze niet meer hebben.
Onzettend duur de prijs, maar niemand dwingt je om te kopen. Is het te duur koop je gewoon niets.
 
Stukje markt regulering...

Waar schaarste is en de vraag groot.. zal de prijs hoger zijn.

Bekend voorbeeld zijn die magic modules een tijdje terug..
Die krengen werden toen ook peperduur.. Maar nu ook weer gewoon normaal te krijgen.. Aanbod is immers weer goed..

Maak jullie geen zorgen.. het is gewoon een verkoopstruukje... Eerst bang maken dat de NIET orginele kaartjes gesloopt worden.. en vervolgens de 'schaarste' creeeren zodat de prijs door het plafond gaat!

Begint zegmaar een beetje op de werkwijze van Dream te lijken..

Maar.. I am not impressed... en had gelukkig al 1 kaartje.. maarja had het wel leuk gevonden om er nog 1tje extra achter de hand te hebben..

Wacht geduldig af.. de markt reguleerd zich wel..
 
NIET KOPEN laat die handelaren barsten we moeten er gewoon een zwartboek van maken piepen ze wel anders.
Dan nog maar geen sky wachten is mijn advies......
 
Ben het volledig met Pikkie eens. Wil echter nog toevoegen dat hetzelfde geldt voor de Dragon cam.
Pikkie hoe is jou assembler kennis?
Avensis
 
Oh kan je nou ineens weer nederlands hmm vreemd...
 
Titanium Card Processor AT90S3232C+RSA Programmeerbaar met een Programmer die de Phoenix mode ondersteunt zoals de USB Infinity Phoenix, MultiPRO serieel en Mastera IV op 3.57 Mhz.


Dit product zal op maandag 15 maart, 2004 op voorraad zijn.

Bij 1 van de sponsers boven 44,75 eurotjes

gogo
 
de webwinkel in Groningen heeft de prijs verhoogd naar 39 euro....gelukkig nog geen 79, hehehe...
 
hoi
mijn mastera3 ondersteund phoenix in de mode 0 6mhz
bij 1 staat 3.5mhz phoenix
ik lees over de titanium card dat de mastera4 is te gebruiken
mijn vraag is kan ik met de mastera 3 ook uit te voeten
ik lig achter met alles ik heb de laatste maanden flink voor mijn kiezen gehad
maar we gaan de draad weer op pakken,bedankt
gr dalton
 
Zover ik heb begrepen kun je de mastera 2,3,en 4 gebruiken.
Ze kunnen allemaal in phoenix mode.

gr gogo
 
Hallo

Zelfs de mastera 1 kan het aan ,die hebik ook liggen.
Enigste verschil zijn de kopier functies
en opslaan van gold en fun en zilverkaarten.
Maar om te schrijven maken ze mekaar niks.
Groetjes
Hummaxboy
 
De prijs kaartje van Titanium is nu al voor 100 euro verkrijgbaar het is toch gewoon de boel in de maling nemen...of niet waar zijn we nou toch mee bezig......dit is gewoon niet leuk meer wat een oplichters zeg....ik ga ook even geen namen noemen.....

Groetjes,
Deliyurek007
 
tja, er zijn toch mensen die het kopen, je hebt zelf de keus he...
Zoveel medelijden heb ik niet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan