Prijzen

B

BiG_G

Wij hebben ze allemaal!
XboX (helaas)
PS2
GC

Sinterklaas dacht aan een brandertje voor de baas.
Helaas gaat ie terug naar spanje, dus dacht ie, de kerstman.
Laat die het maar geven aan de beste ....

(rijmen is niet mijn ding)

Nu, wat kost het ombouwen gemiddeld?

Dat was eigenlijk zo een beetje mijn vraag.
Ik zag nl elders op het forum dat het 100 eur. moet kosten, maar ik heb ook bedragen gehoord van 60....

Doe eens wat roepen?

G
 
Hier zijn ook een paar dingetjes aanwezig:
Wij hebben ze allemaal!
XboX (gelukkig)
PS2 (gelukkig niet)
Psx
GC
Snes
NES

Maar wat wil je nu omgebouwd hebben want dat geef je niet aan, de ps2 of de xbox?
Ombouwen kost gemiddeld 100 euri, dat word op de meeste plaatsen er wel voor gevraagd.
Maar er zijn er ook die het voor 60 doen dus nja, wat wil je nu eigenlijk met je vraag? Weten of iemand hier op het forum het voor 60 doet? Dan zou je ook meteen kunnen vragen wat men zich er hier voor telt. :)

Dus eigenlijk is je vraag een beetje onbegrijpelijk. Er worden meerdere bedragen gevraagd voor ombouw, ook goedkopere.
 
Als je zelf een beetje handig bent met de soldeerbout zijn de printjes ongeveer 30 tot 40 euro.
 
@BT: De XboX ?n de PS2 natuurlijk.

En ja, ik kan het vragen wie wat rekend op het forum.
Maar ik dat heb ik niet gedaan... :)

Voor BT dan speciaal:

Wie rekend er het minst om hem om te bouwen????


G
 
Hehehe.... tja omdat je zo positief in je uitspraak was over de PS2 ging ik er van uit dat die al omgebouwd was.

Van de ps2 ken ik geen goedkope prijzen, bij mijn weten begint het daar vanaf 140 of 160 euri dus als je goedkoper kunt is dat altijd meegenomen, zou wel fijn zijn als ze dan ook garantie erop geven zo van "stuk is een nieuwe".

Als je soldeertechnisch wat aangelegd bent kun je het voor de XBOX beter zelf doen, daar zijn inmiddels zoveel verschillende chips voor verkrijgbaar, waaronder ook hele goede die vrij eenvoudig te solderen zijn of waar bijna niets meer (misschien 4 of 5 draadjes) gesoldeerd hoeft te worden. Niet voor mij, want ik ben een botte draden soldeerkundige, oftewel fijn soldeerwerk moet men niet aan mij overlaten.:)
 
Ik ben ook geen held met de soldeerbout...
Maar solderen?

Ik lees overal (XboX) over NIET solderen.
En eigenlijk helemaal niet over WEL solderen.

150 eur vinik nu teveel om ff om te bouwen. Dat doe ik niet. (ik speel er toch niet mee, vrouwlief doet dat)

Ik ga nog ff verder neuzen, als er mensen met tips, sugesties en andere nuttige info komen, die zijn welkom



G
 
je kan een modchip kopen voor de xbox die je niet hoeft te solderen maar die zijn niet goedkoop
en als je een 1.6 xbox hebt dan moet je een duox2 of een xenium ice hebben

Het is bekent dat sommige modchips de 1.6 D0 te hard pulseren. Dit resulteerd uiteindelijk in en defecte xbox.
Team Xecuter en SmartXX hebben dit toegegeven
De Xenium ICE en Duo-X 2 doen het zonder probleem omdat die de D0 niet maximaal hoeven en te gebruiken.
 
Dat zal ook wel de reden zijn dat Big_G zo weinig leest over -wel- solderen met de xbox.
Ik heb er een Xecutor2 in zitten, toendertijd de beste, flashbaar en maar 5 draadjes solderen, nergens last van.:)

En inderdaad Big_G 150 euri is erg duur, ook tevens een van de redenen dat ik geen ps2 gekocht heb toendertijd.
 
hier bij ons rond de 100? inc chip.
heb ik ook laten doen toen ik hem kocht
werkt perfekt ook online moet je wel de chip uitschakelen
ook als hij kapot is geen probleem!!
wordt chip eruit gehaald nieuw verzegeling erop en terug naar sony sturen(mits in de garantie)
 
Al een tijd mogelijk om interne TSOP Flash uit te voeren voor Xbox. Hierbij wordt door middel van een gamesave voor het spel 007 Agent under fire een flashfiletje geupload waarbij de chip op het moederbord wordt geflashed.


Kan evt. ook laten doen voor 30 euries.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan