Prive

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Wat doet de overheid nog meer.
Ik las net uitkeringsgerechtigden worden met cookies bestookt om ze te volgen.
 
Iedereen wordt gevolgd. Is het niet via (contactloze) betaalsystemen, dan wel via de bluetooth op de snelwegen en in de binnensteden.
Ook via de telefoonsignalen kunnen personen opgespoord worden en natuurlijk de gezichtsherkenning op de camerasystemen.
De belastingdienst weet alles over haar burgers, de verzekeringsmaatschappijen weten alles over haar klanten en natuurlijk de data welke grote techbedrijven verzamelen en gedeeld wordt met overheden.
Jouw pasjes worden via de NFC chip, of andere chips continue gescand.
"near field"? op een afstand van ruim 30 meter is alles uit te lezen.

Privacy???? Vergeet het maar.

Daar kun je boos over zijn, maar criminelen worden er zo uitgehaald en opgespoord zodat zij jouw schade aan de overheden kunnen betalen en jij er als slachtoffer niets van terugziet.
Hoewel, alle hulpverleners moeten ook betaald worden, dus daar gaat het geld heen.

Heb je zelf een schone lei? Geen enkel probleem en mocht je een keer per ongeluk een misstap maken, dan kijkt men in jouw profiel om jouw straf te bepalen.
Er zijn dus ook positieve kanten aan dit systeem.

En mocht een bijdehand figuur iets beweren over wet AVG, dan zal ik deze wakker maken: Een schandaal wordt met een "sorry" vreselijk breed uitgemeten in de media, oeverloos over gepraat zodat mensen al snel de aandacht verliezen, waarna met een valse belofte van een politicus het spelletje gewoon doorgaat en iedereen zich er uiteindelijk bij neerlegt.

Nogmaals, daar kun je boos over zijn, maar de kanttekening is dat de burger best goed beschermd wordt en nare mensen er uit worden gepikt.
...was het niet zo dat de nare mensen de overhand hebben en handhavers het lastig heeft door foute bezuinigingen en criminelen vanwege dit soort corruptie er makkelijk mee wegkomen.

Corruptie? Jazeker. Infiltranten van die nare mensen zitten overal.. tot in de politiek aan toe.
Buitenlandse invloeden in de politiek, AIVD en meer van die diensten zijn aan de orde in ons land.
Agenten worden er krankzinnig van en criminelen mogen daardoor niet meer hard aangepakt worden vanwege vage wetten die de dader moeten beschermen , terwijl de burger financieel zwaar wordt belast om het systeem in stand te houden.

Wil je dat ik nog even doorga?
 
Laatst bewerkt:
Heb je zelf een schone lei? Geen enkel probleem
euh..
iets met "demonstranten" en schiphol en niet geweest zijn maar wel een dreigende brief OM?
Nogmaals, daar kun je boos over zijn, maar de kanttekening is dat de burger best goed beschermd wordt en nare mensen er uit worden gepikt.
ligt er aan welke mensen je bedoelt met "naar" lol
 
Nou, en eigenlijk mag ik dit niet openbaar zeggen, het is mogelijk om een andere digitale ID aan te nemen en dit is relatief eenvoudig.
"Spoofen" noemen zij dat en het wordt momenteel in oorlogstijd gebruikt door de russen, die hun schepen vol olie spoofen naar dat van een ander land.
De controlerende instantie ziet onschuldige klaas, maar is in werkelijkheid mohammed met een bomgordel.
(no offense, dit gewoon een voorbeeld..... voor diegene die aanstoot nemen aan mijn hypothese.)
...waardeloos dat dit er altijd weer bijgezet moet worden.. :(
 
vind ik allemaal te begrijpen maar dan de reactie van OM
"u moet maar bewijzen"
die heb ik zelf ook gehoord vanuit friesland cjib
ik moest bewijzen dat ik ergens niet geweest was.
gek he dat mensen flippen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Volgens mij moet de aanklager met een bewijs komen.
In Nederland is het altijd nog zo dat men onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen..en je bent niet schuldig totdat jijzelf het tegendeel hebt bewezen.
Maar ja, ga daar maar eens een zaak tegen beginnen.
Boetes op boetes is nu eenmaal een verdienmodel in dit land.


 
Laatst bewerkt:
Zo zou het horen te zijn.
Mijn praktijk ervaring is helaas veelal anders
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan