Pro TV International op DSX7071

A

anton

Ik ben al tien jaar in het bezit van een Philips digitale decoder, model: DSX7071/versie9.6 Ik ontvang hierop van de astra met een 80 cm schotel de Nederlandse, Belgische, Duitse, en wat Engelse, Italiaanse en Spaanje zenders. Sinds November 2007 is daar bijgekomen de Roemeense pro tv international. Ik wil deze zender graag ontvangen voor mijn vriendin, deze komt uit Roemenie.

Het probleem is dat ik geen verstand heb van decoders etc. Als ik op het kanaal kijk waar pro tv internationaal te zien moet zijn krijg ik een zwart beeld met onder een wit balkje met hierin pro tv int. maar geen beeld of geluid!?

Ik heb op het internet de volgende gegevens gevonden:

Frequentie: 11685

Polarisatie: Verticaal

Symbol rate: 22

Fec: 5/6

Pid: 172/128

Nu komt het eerste probleem ik kan al deze gegevens handmatig invoeren, alleen bij Pid kan ik maar 5 cijfers invoeren en ook geen / (sles) ???

Het tweede probleem is dat er naast Pid ook nog gevraagd word om de codes in te voeren bij Tid1 en Tid2 ???

Het derde probleem is dat er naast de codes voor Pid, Tid1, Tid2 ook nog gevraagd word om de lage band frequentie en de hoge band freqentie in te voeren?? Wie kan me a.u.b. vertellen wat en hoe ik dit alles moet doen!

Alvast hartelijk bedankt,

Anton

 
Eerst welkom op het board.

Hoef er niet te veel van zeggen omdat je dezelfde vraag elders ook gesteld hebt en uitgebreid antwoordt hebt.

Astra1 zit in het pakket van D+ alleen te bekijken met een abo.

Zelfde zender FTA op 16 oost en 4.8 oost.

Zal wel niet lukken op je Flips er een lnb bij te zetten voor 16 oost.

 
Beste Anton, welkom op Satellite Fun.

Ik begrijp dat wat jij graag wilt niet echt mogelijk is met een Philips of althans moeilijk gaat worden.

Doch ik heb de titel van je vraag gewijzigd zodat duidelijker is (ook voor zoekmachines) wat je vraag nu eigenlijk is. Verder is de andere post gewist, het is de bedoeling dat men hier slechts op 1 plaats een vraag stelt en niet op meerdere plaatsen op het forum.

Verder nogmaals welkom en veel plezier op Fun.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan