probleem met router...

T

tekro

ik heb een linksys wrt300n.. ik heb gbox geinstalleerd op me dream 7020... maar ik krijg het niet voor mekaar om een poort open te zetten, ik www.portforward.com ook al gelezen... en alles uitgevoerd wat er op die site staat... moet ik voor gbox firewall en NAT uit zetten? of moet ik wat anders aan of uit zetten?

kheb welliswaar niet je type , maar

kzou de firewall alleen om te testen evt even uitzetten, maar NOOIT structureel.

Je moet opzoek naar iets van een firewall-rule van WAN naar LAN, want van LAN naar WAN gaat uiteraard gewoon.

Hallo Tekro,
ik maak geen gebruik van G-Box, maar wel van een andere server.

Jij zou moeten weten welke poorten er open moeten voor G-Box, deze moet je dam met Port Forwarding opene zetten, aan de Firewall hoef je dan niets te doen.

Je kan op twee manieren ee poort open zetten, voor TCP/IP of voor UDP of Beide ik zou het laatste kiezen.
De poorten die je open zet moeten dan naar de Dreambox wijzen, of naar het divice waar G-Box op draaid.

Dan zou het moeten werken.

Groetjes Bert.

gbox communiceert via udp

ik heb single porforwarding gedaan, ik heb vandaag contact gehad met me provider, ik moest ook een optie aanvinken bij me moden. dat heb ik nu gedaan.. maar als ik naar een gecodeerde kanaal ga zie ik in telnet al die codes voorbij komen en onderaan di ecodes staat nu.. "signature bad" wat kan daar de oorzaak van zijn?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan