Probleem na hot1.5 patch

appie39

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Ik heb de hummie ge-update met deze laatste patch,maar nu heb ik alleen nog maar FTA zenders.
Heb alles opnieuw geladen(vanaf originele SW),verschillende .bin files geprobeerd,echter zonder resultaat.
Uiteraard staat 'ie op Emu+K.
Zelfs geen beeld op Viacces1-codering.
Iemand een idee wat 't probleem kan zijn ?

Thanx,

Appie

je hebt E-mail

Bedankt voor je mail Neo,maar het werkt nog niet.

Het is net of er geen sleuteltjes in de ontvanger zitten.
Krijg op ELKE gecodeerde zender "service not running..."

Het lukt nog steeds niet, ik word er hoorndol van.
Met dsr9500 eerst empty ram gedaan, daarna bin file geladen, hummie op stanby en terug aan, niets. Krijg alleen maar "The audio is not.... . Met terug uitlezen zie ik dat hij gewoon de key's niet aangenomen heeft. Wat doe ik toch verkeerd?

Bij mij heeft 'ie w?l de keys aangenomen en ik heb geen beeld.
Is inderdaad om dol van te worden.(ben inmiddels zo'n 6 uur bezig,zonder resultaat.)

Appie

DRS 9500 op ? staan dan settings-humax def aan klikken daarna
krijg je te zien No FW Check . daarna de key erin schrijven.
Voor het lezen uit de ontvanger ? settings FW Check ON.
Dan read en je kunt zien of het dan wel gelukt is.
Wel even tussen write en read ontvanger op stand by. niet UIT.

GR Dustie

noprobs werkt als een speer, sky en primela 's zijn ook te zien

dsr9500 file kiezen compoort kiezen en write klikken en enter voor bevestigen om te overschrijven vd geladen file .

werkt oke

Hoi,

Ik heb gewoon beeld. Wat ik gedaan heb is het volgende:
De 1.5 geblazen daarna de key en alles werkt perfect. Dus gewoon over wat ik er al in had. De 1.4. Niet de UPDATE van 104kb maar de vernieuwde versie.

Hoop dat jullie daar iets aan hebben. Ik was met 10 minuten klaar. Alle sky italia zijn open. en de thor is ook weer op mijn tv terug.

Gr. 44Turbo.

Het is me inmiddels gelukt.
Eerst de originele sw geladen.
Daarna de ontvanger uitgezet met knopje op de achterkant.
Ongeveer 'n half uurtje uit laten staan.
Daarna patch ,settings en k*y.bin.
Effe op Emu+k..... Beeld

Appie

Nou had ik ook zo'n gevalletje vanavond...

De truuk zit hem bij de Hot 1.5 in het feit dat je de key.bin moet oploaden waneer de Hot 1.5 nog in de CARD mode staat, alleen in deze mode accepteert hij de nieuwe key!

Waneer je upload in de EMU+K mode lijkt het net of alles goed is gegaan, maar je krijgt overal de melding dat alles gecodeerd is.

Let er dus even op, het kan je veel tijd besparen..

GR Fred.

Eigenaardig...
Ik heb de key.bin gewoon geladen op EMU+k. raait al een tierelier.

Het is me ook gelukt , maar alleen conax maar sky doet het niet.

Alle lof voor de nwe emu software, maar het installeren is net een loterij, sky was weg, toen heb ik sky opnieuw manual search ingelezen,
had toen weer sky alles.
Omdat mijn settingslijst een rommeltje werd, nwe pet 16-6 settingslijst erin en nwe bin, geen sky meer.
Toen xamuh nwe pcm fix, helemaal niets meer, opnieuw emu 3.2+1.5c, pet settings, bin.
Alles werkt, ook TPS en sky maar sommige Sky kanalen als cinema2, 16.9, prima fila 5-6-7-8-9-10 niet meer, rest wel. Is dat bij iedereen zo, of moet er een nwe PCM tabel geladen worden (dus niet xamuh)

alex5

Alles werkte prima tot ik een nieuwe settingslijst in de Humax plaatste, hierna alleen nog beeld op de kaart maar geen EMU meer.
Heb de firma nu onderhand al zo'n 6 keer vervangen maar het ding gaat niet emuleren.
Om nieuwe firmware in de Humax te plaatsen moet hij mee naar de computer, dus de stroom moet er dan af, kan het daaraan liggen, hebben jullie op het moment dat je de schakelaar achterop de Humax op uit zet dan ook meteen alle keys eruit zodat de key.bin er opnieuw in moet? Daar ben ik benieuwd naar.

staat de machine nog wel om emu+card?

als ik hier nieuwe settings erin zet springt hij automatisch weer naar card toe. zoals hij ook het ci balkje weer aanzet.

de bin file erin zetten gaat volgens mij in allebei de modes.

het beestje gaat bij mij elke avond uit met de schakelaar, geen probleem met sleuteltjes. Je moet wel de bak even standby zetten na het uploaden en dan weer aan voordat je hem uit zet(volgens de beschrijving).

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan