probleem naar andere satelieten draaien.

G

grazyna

Ik heb een probleem met de settingslijst in de dreambox800

Als ik met de roter naar een andere satelliet draai ging er altijd een tandwieltje draaien maar dat krijg ik nu niet meer met mijn gemini 5.1.Hoe krijg ik dat weer goed ingesteld.Ten tweede krijg ik steeds als ik naar een andere sateliet draai en op een kanaal klik dit antwoord:

Afstemming mislukt en dan telt hij van 4 naar nul en dan krijg ik toch beeld op dat kanaal

Hoe moet ik dat verhelpen dat dat niet meer komt.

Peter

Ik weet niet precies waar dit bij Gemini te vinden is.

Maar je kunt rotorbeweging aangeven aanzetten normaliter. Verder is er een optie om foutmeldingen uit te zetten, als je die uit zet dan is de foutmelding dat de satelliet niet gevonden is ook weg.

De oorzaak hiervan is, dat de DM800 wat later de satelliet ziet dan dat hij er daadwerkelijk al is.

Deze vraag heb je overigens kort geleden ook al gesteld:

http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=12758

Egbert en Marijke gaf toen antwoord dat het ook nog wel eens wilde helpen als je een satelliet scan deed op de satelliet waar je dat probleem ondervond.

Een nieuwe zenderlijst plaatsen kan ook helpen.

Waar kan ik rotor beweging aanzetten vinden in het menu.

Waarstaat die optie in het menu om fout melding uit te zetten.

En de vraag die ik eerder gesteld heb heb ik ook uit geprobeerd maar dat is helaas niet gelukt metdie scan

Peter

Bij menu, instellingen,systeem, diversen die kun je op eenvoudig zetten uitgebreid en of expert en daar kun je de rotor instellingen zichtbaar aan of uit zetten.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan