probleem

D

devondion

hallo
ik ben een poos niet met de hobby bezig geweest (eigen zaak) nu ben ik net verhuisd de schotel weer opgehangen en nu het volgende probleem

ik heb een schotel van een meter
een topfield 4000 pvr
een canal plus kaart (groene)
matrix reloaded
nu moest de kaart vanmiddag een update hebben (er een tijd uit geweest)
dat pakte de topfield met cam dus niet
dus na een uur een org analplus doos kaart erin weer update aangevraagd binnen 10 minuten beeld
en als ik de kaart nu in de topfield doe heb ik geen beeld

wie o wie kan mij vertellen hoe dit kan en wat er aan te doen

gr jack
ONLINE now
 
Waarschijnlijk hebben jou zenders in je ontvanger nog de oude pids.
Gecodeerde zenders van Canal Digitaal verwijderen en opnieuw in laten lezen.
Dan zullen de zenders weer beeld laten zien en komt jou update ook wel weer binnen.

Groeten LeoSat
 
Ja je zegt in een matrix reloaded maar als die origineel is met ucas 3.0 software zou hij gewoon updaten.
Waarschijnlijk is er iets anders aan de hand en gooit de software die er nu op de MR staat de boel in de war, dus geef aan wat er precies opstaat en breng hem terug naar origineel als dat mogelijk is.
 
ik heb hier echter geen verstand van sateliet etc etc ,maar ik ken paar mensen die hebben dat en dat lijk mij erg fijn alle zenders op je tv !!

nou wil ik ook zo iets en wil graag advies hebben over welke apperaat wat ik nodig heb en bij wie ik of waar ik moet zijn die mij dan installeerd en hoe ik te werk moet gaan

ik ben niet stom, maar ik heb immer door gekregen dat een aantal mensen niet met een kaart werken en die hun sateliet via sever hebben lopen en die dat apperaat regio vrij of zo iets maken , ik weet niet percies hoe dat in mekaar zit

maar Zou er iemand mij kunne helpen

en hoop dat het niet al te duur is . om zo iets aan te schaffen ???

Vriendelijke Groeten Xand0 :biggrin:
 
Xando;175438 zei:
en hoop dat het niet al te duur is . om zo iets aan te schaffen ???

Vriendelijke Groeten Xand0 :biggrin:

De aanschafkosten varieert van een complete set vanaf een €250,- tot €600,- of meer... ( 1 lnb of meer, en al dan niet draaibaar... )

En dan nog een internetabbo plus wat andere dingen..

Maar ergens heb ik zo'n vaag vermoeden dat jij wel weet wat je nodig hebt. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan