Probleem

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Heb ik weer.

Ik heb via Nabilo een skin update gedaan. Helaas geeft de dreambox nu een fataal error. Hierna start hij automatisch opnieuw op en komt dezelfde foutmelding weer terug.

Iemand een idee.

;)
Nr.10

je wou een nieuwe skin , je hebt er nu een en je bent weer niet tevreden :biggrin::biggrin:

Maar mss proberen een backup terug te zetten via ftp gewoon eens proberen

luca;179091 zei:
je wou een nieuwe skin , je hebt er nu een en je bent weer niet tevreden :biggrin::biggrin:

Maar mss proberen een backup terug te zetten via ftp gewoon eens proberen
We hebben ook geprobeerd oplossend te denken, maar als aangegeven wordt dat de dreambox na opstarten een fatal error geeft, kun je volgens ons de box ook niet via ftp bereiken.

Heb je de FLASH ook al eens leeg gemaakt?

We weten niet hoe je de dreambox opstart, maar probeer eens de powerkabel er uit te trekken, 10 seconden te wachten en dan er weer in stoppen.
Mocht dat niet helpen, dan misschien iemand zoeken die met een J-TAG iets kan betekenen

Gewoon flashen via nulmodem ( diskussie wel of geen lan aanvinken ga ik niet meer aan ) die fatal error geeft ie aan omdat de skin niet geladen kan worden.

De bootloader is niet beschadigd door deze aktie met Dreamup en nulmodem kabel lukt het wel om een nieuw image erin te flashen.

Dus geen j-tag benodigd.

Guardian;179117 zei:
die fatal error geeft ie aan omdat de skin niet geladen kan worden.
Als dat zo is (en waarom zou dat niet het geval zijn) dan zijn we het met guardian eens dat je dan met een nulmodem kabel en DreamUp de image naar de dreambox moet sturen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan