Problemen met newcamd

K

kuhnnl

Hallo,

Ik heb problemen met een dreambox om met newcamd een connectie met een server te maken. Als ik een kanaal wilt kijken zie ik staan : Can't Decode, dit is met alle nederlandse zenders. ik heb de keylist van de dreambox geupdate en de newcamd.conf aangepast met de server.

Ik gebruik een dreambox 7020 met Pli
Softcam : NewCamd 6.10b

Als er iemand is die mij kan helpen graag

p.s. als je de config wilt zien van newcamd stuur me een PM
 
kuhnnl;201728 zei:
Hallo,

Ik heb problemen met een dreambox om met newcamd een connectie met een server te maken. Als ik een kanaal wilt kijken zie ik staan : Can't Decode, dit is met alle nederlandse zenders. ik heb de keylist van de dreambox geupdate en de newcamd.conf aangepast met de server.

Ik gebruik een dreambox 7020 met Pli
Softcam : NewCamd 6.10b

Als er iemand is die mij kan helpen graag

p.s. als je de config wilt zien van newcamd stuur me een PM

Ik gebruik geen pli maar gemini en die cam ook niet.
Ik gebruik cccam.
Ik weet niet of het werkt met die cam.
Maar heb je de cam ook aan gezet in het menu??
 
Ik zie bij telnet van Host dit

root@dm7020 ~ # telnet xxx.xxx.xxx
telnet: Unable to connect to remote host (xxx.xxx.xxx.xxx): Connection refused
 
je zit zo te zien via een telnet sessie op je dreambox en je gaat dan ergens naar toe telnetten? Is dat een andere client op je LAN

Probeer eens: ping aaa.bbb.ccc.ddd

Krijg je geen antwoord van aaa.bbb.ccc.ddd dan heb jedus geen verbinding en dan wordt het zoeken. Kan lokaal zijn, bij jou dus of aan de andere kant. Neem even contact op met de andere kant en vraag of er wat aan de hand is, misschien kom je wel niet door zijn firewall heen en heeft die ping verzoeken geblokkeerd.
 
eendenteam;201765 zei:
je zit zo te zien via een telnet sessie op je dreambox en je gaat dan ergens naar toe telnetten? Is dat een andere client op je LAN

Probeer eens: ping aaa.bbb.ccc.ddd

Krijg je geen antwoord van aaa.bbb.ccc.ddd dan heb jedus geen verbinding en dan wordt het zoeken. Kan lokaal zijn, bij jou dus of aan de andere kant. Neem even contact op met de andere kant en vraag of er wat aan de hand is, misschien kom je wel niet door zijn firewall heen en heeft die ping verzoeken geblokkeerd.

Nee, Op WAN
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan