Problemen met ondertiteling.

A

adennicole

Hoi, ik heb sinds 1 week de Dreambox 8000, heb wat moeite met de ondertiteling die ik bij een film voeg.

Hij speelt alleen ondertiteling als ik die niet los in de film erbij voeg, bij mijn oude mediaplayer kon ik eerst de ondertiteling aanklikken alvorens de film begon. Hoe doe ik dit nu met de multimedia van de Dreambox 8000, kan iemand mij wat tips geven.

Dank je
 
Ik gebruik de Harmonie afstandbediening voor zowel de box als mijn Harmon Kardon.
Nou gebeurd het wel eens bij het uitzetten dat de box niet in standby modem springt bij het uitzetten (ik krijg dus op het display geen tijd en datum, maar tijd en zender te zien)
Is dit schadelijk voor de box.

Ook blijft hij bij het kijken van een HD zender wel eens hangen, en reboot hij zich van zelf is dit slecht voor de box.

Op een ochtend was de display van de box zwart, wist niet wat ik moest doen heb het knopje achter op de box uit en aan gezet maar niets gebeurde, toen ik de tv aanzetten met de afstandbediening zag ik dat de box wel reageerde en opnieuw de box herstartte, ik vraag me nu dus af of dit wel goed is.

Ik ben nieuw met deze box en weet niet waar ik terecht kan met mijn vragen aangezien de verkoper van deze box niets meer van zicht laat horen.

Als jij mij meer uitleg kan geven over de box graag, van het boekje wordt ik ook niet veel wijzer.
 
schadelijk is het op zich niet als de box kennelijk niet in standby staat. alhoewel het net zoals bij alle andere elektronische apparatuur natuurlijk beter is als je hem uitzet. Maar als je de box in standby zet met de AB moet die echt in standby stand gaan (niet deep standby dus). Ook als je via het menu de box in stanby zet moet die echt in standby gaan.

Als je box spontaan reboot op sommige HD-zenders is ook niet goed.
Ligt vaak aan een driver die je image ophaalt. Welke dvdbmodule driver heb je (ipkg list_installed|grep dvbmodule)

Heb je OoZooN experimental image (de lean versie) al eens in flash geladen. Wij hebben de laatste in flash met de nieuwste drivers van Dream Multi Media en nooit klachten van dien aard.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan