problemen met Spaanse zenders

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
83
IK heb een offici?le geactiveerde DIGITAL + kaart uit Spanje meegebracht en pobeer nu tevergeefs op een Canal+ zender af te stemmen....Ik steek de kaart in mijn DREAMBOX 600 met de chip omlaag en na uren wachten nog steeds GEEN beeld...
Wie kan mij helpen door te zeggen wat ik eventueel zou moeten doen.....om toch beeld te krijgen...op de spaanse canal+-zenders
1000 x thanks

Was D+ niet overgestapt naar Nagra 3 en is die kaart van jouw wel "Officieel"
Of ben je gefopt

D+ is inderdaad overgestapt naar Nagra3, het zou dus kunnen dat de kaart wel officieel is, maar ook al omgeruild had moeten zijn.

Heeft hij eerder wel gewerkt? Zoja, dan is Nagra3 het probleem.
Zonee, dan zou je eventueel Newcs nog eens als emu kunnen proberen, maar ik ben toch bang dat het met Nagra3 te maken heeft zoals The Matrix al aangaf.

ik woon in spanje maar heb mijn kaart medegebracht naar belgie en ongeveer 2 maanden niet gebruikt en zeker met bestendige opdracht in spanje betaald...;vroeger werkte die altijd hier in mijn dreambox 500 belgie....het was maar een vraagje want op 5jan ben ik terug spanje zullen die cassloten niet meer gaan voor een chte spaansekaart in dreambox 500....600.....7020.....7025...?????groetjes en als je me kan helpen veel dank

Ik kan me niet voorstellen dat de cassloten in een Dreambox niet meer zouden werken voor de Nagra 3 kaarten, en als dat al het geval zou zijn, dan worden de emu's snel genoeg aangepast zodat ze er wel weer mee werken kunnen.

Niet alle kaarten zijn omgewisseld!!

Wat voor soort kaart is het?? (Astra of Hispasat??)

Algemeen: de zwarte kaarten voor de Hispasat zijn omgewisseld voor de nieuwe Nagra2 rom180 en de blauwe Seca2 v9 voor de Astra zijn nog steeds in omloop .

en de blauwe Seca2 v9 voor de Astra zijn nog steeds in omloop.
Maar hoe kunnen bezitters van een abonnement dan nog kijken met zo'n kaart als ze inmiddels in Nagra3 uitzenden?

Ze zenden niet uit in Nagra3 maar

Nagra2 rom180

D+ gebruikte 2 verschillende kaartjes, 1 voor de hispasat en 1 voor de Astra1

Hispa was Nagra2

Astra is Nagra2 tunneled over Seca2

De Hispa kaarten zijn nu uitgewisseld, dat was de kaart die men open kon zetten tbv de takkies. (en dus ook werkte voor de Astra1 positie)

De v9 voor de Astra kan men nog steeds niet aanpassen (das de 0100:004101 ident) en die werkt hier nog gewoon (alleen geen takkies meer).

Ze zenden niet uit in Nagra3 maar Nagra2 rom180
Ahzo, ja dat komt omdat ze dat op diverse plaatsen schreven dat het Nagra 3 zou zijn. Da's dan dus niet het geval. Weten we dat ook weer.

Dus als het tunneled is, dan zouden de kaarten het nog steeds moeten doen toch die originele? Hmmz... dan weet ik ook niet wat het probleem van Chrisjan is.
Heb jij de kaart ook op CCcamd 2.04 draaien?

goed we hebben hem,
wederom aan de praat gekregen met blauwe D+ kaart in een powercam te plaatsen en we kregen toch reeds blokjes beeld en met kaart goed tot 08/feb/08 maar nu die blokjes weg krijgen???? de geladen kaart in een T_REX cam 4.6 en direkt beeld...wat een omweg veel dank aan iedereen

Die blauwe is een seca2 V9, zou gewoon moeten werken met newcs

Dus ff die combi downloaden (CCcam&newcs) in de meeste images beschikbaar als download.

Dan newcs als cardserver en CCcam als emu.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan