pw,is dit nu nagra,betacrypt of iets anders?

P

pater falcon

hi,
is de codering van premiere nu nagra,betacrypt,of een mengeling van beide systemen?
misschien is het al eerder hier aan bod gekomen,maar wegens verhuis;ziekte e.d,ben ik er een tijd uit geweest.Als ik duitse firma's rondlees,kan men bij een premiere abonnement nog altijd kiezen voor een dbox1 van nokia.Ik herrinner mij,dat deze enkel betacrypt aankonden,of heeft premiere met samenwerking van derden en/of nokia deze softwarematig en/of hardwarematig aangepast voor de nagra??? kaarten van premiere.
ik zie ook dat er speciale premiere module's worden verkocht voor de door premiere goedgekeurde ontvangers.
heeft iemand al zo'n cam bestudeerd??heeft iemand al een premiere world kaart geprobeerd op een programeer module zoals bvb mr,mm of een skycrypt module en zijn varianten.
wie kan,durft mij hierover meer uitleg geven,of een oudere link naar meer informatie.
alvast bedankt van pater falcon.

Het is geen betacrypt 2, de kaartsoft is van de kudelski group (nagra) deze wordt dan weer omgezet naar betacrypt. Het is dus een mengeling van beide systemen.
Behalve in de goedgekeurde D-box werkt de kaart in een alphacrypt module en freecam (2-020), maar ook in de interne cam van de humax 5400 met de laatste patch.
Wat betreft de mm / mr / sky etc. : geen idee, maar volgens mij (nog) niet.

Zeker geen Betacrypt2, gewoon betacrypt met een vleugje nagra.

Via allerlei software is het mogelijk de CaIds te veranderen en dit is dezelfde software als in het Betacrypt tijdperk........

Ook de Hex serial is uit te lezen. het is dus geen Nagra.

Wie het weet mag het zeggen.

Grtz Mike

ik heb hier het antwoord

Premiere hat das alte Verschl?sselungssystem abgeschaltet!

Premiere sehen ohne Abonnement? Das gibt es seit dem 30. Oktober 2003 nicht mehr! Premiere hat das bisherige, geknackte Verschl?sselungssystem betacrypt vollst?ndig abgeschaltet.

Ab sofort wird Premiere ausschlie?lich mit dem neuen System Nagravision verschl?sselt. Das hei?t, Schwarzseher k?nnen mit ihren Piratenkarten Premiere nicht mehr empfangen!

Hinweis: Lassen Sie sich nicht durch das Ger?cht verunsichern, das neue Verschl?sselungssystem Nagravision sei bereits geknackt. Premiere gibt es nur noch bei Premiere!

wie meer weet mag het zeggen
roufa!

@ jopie
bedankt voor de tip,
ik zag daar staan o.a.:
- support for the copy protection requirements (Macrovision);
dat gebruikt sky ook,maar daar is al jaren een oplossing voor.
of het moet een verbeterde versie zijn,maar dat testen we dan ten zijne tijd wel eens als we het geluk hebben.
en gebruikt premiere die functie al????

gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!now voor uitleg woordt veel getipt
en ik denk dat het mag niet van duck ivm cryptage
veel sucsess roufa!

Lees de kaart eens uit met Cardblaster, dan weet je meer als genoeg.

Laten we zeggen dat het geen Nagra is, dat mag toch wel gezegd worden.

Grtz Mike

die laaten ons geloeven dat het een nagra...
maar ja door mijn niewesgerigheid ben ik wel achter gekomen
en geloef mij alles dat ge....lopt alles een spear in de hummy
bona sera roufa!

Ja Roufa, wel de juiste software gebruiken dan loopt die kaart ook ;)

Grtz Mke

kan je dus je kaartje ietsjes meer geven,en werkt de ouwe irdeto doubler ook nog om *** tegen te houden?
kan men al plainkey's uitlezen?of misschien al plainmasterkey's?
hoever staan ze al?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan