rare melding

J

jeanneke

Hey Guys

Ik heb een probje, als ik de nieuwe settings in mijn Hummie wil laden krijg ik een rare melding nl. " I.de " daarna krijg ik de melding check compoort, ik heb er maar 1 op de pc dus die op com 1 gezet, stond hij al op maar oke. Het is altijd goed gegaan, nooit geen prob maar nu snap ik het niet meer.
HELP

alvast bedankt.

Als de compoort juist is, heb je wellicht al aan een eventuele kabelbreuk gedacht?

Jazeker heb ik daar aan gedacht, maar ook bij een andere kabel geeft hij de melding, maar ik kan er dus wel een nieuwe firmware inzetten, maar zodra ik met de humbox4.1 een nieuwe settinglijst erin wil zetten krijg ik de melding E-Id,(de melding in het originele bericht klopt dus niet) en kom ik dus niet verder.Ook heb ,Uiteraard de overtollige kanalen eruit gegooid,maar het is altijd goed gegaan en nu dit.
groetjes

Edit > options > model. Staat deze ingesteld op IRCI-5400 ?

jazeker, alles staat zoals het altijd heeft gestaan, en nu wilde ik er een nieuwe petlijst in zetten en dat lukte dus niet, wel de firmware. greetz

jeanneke zei:
jazeker, alles staat zoals het altijd heeft gestaan, en nu wilde ik er een nieuwe petlijst in zetten en dat lukte dus niet, wel de firmware. greetz
En als je een oudere lijst probeert een die je al eens eerder geladen hebt???

......toch netjes (maar niet heus) dat thread starter verslag doet van het (eventueel) verholpen euvel!!!!!!

Valt me op dat het wel meer gebeurd dat mensen totaal niet meer reageren na al dan niet geholpen te zijn. Wellicht zijn dat van die gelegenheids members.

jongens wat een toestanden zo'n hummie die niet meer wil, heb alles geprobeerd maar kwam er zelf niet meer uit en ben maar te rade gegaan bij een mannetje hier in de buurt, en ja die heeft iets software matigs veranderd en nu lukt het weer, heel veel dank voor alle raadgevingen.
jeanne

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan