Rat2002/Sylvester BullShit Again!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mike The Bike

We hadden het kunnen raden, weer eens veel beloftes van onze geruchtmakende vriendjes RAT2002 en SatSylvester.

Weer eens viel BlaBla und wenig da! Oftwel veel geschreeuw om niks.....

Waarom worden die 2 gasten niet gewoon gebanned? Veel ophef maken over niks (of ja niks, Sylvester heeft wel een beetje gelijk over het bestaansrecht van de genoemde software).

Grtz Mike

Merry X-maz

Nee tuurlijk niet. Mijn eerdere reacties verraden mijn gevoelens richting deze mensen.

Grtz Mike

Na eerdere postings van mijn zijde waarin ik vroeg een beetje geduld te hebben met die rat is ie zijn geloofwaardigheid bij mij ook aan het kwijtraken.

Hi...

hahahahaha

Merry Merry Christmas...!!!!!!!!

Grtz... JeeJee
Sathopper

Tja.... geloofwaardigheid was ik als vorig jaar om deze tijd al kwijt in het vertouwen in onze huisrat.
Denk nog steeds aan de Samsung 9500.
Schijnbaar spelen zijn hormonen met december parten?
Gelukkig vind hij nog steun bij andere lieden op dit board.
Ben wel zeer benieuwd wat hij volgend jaar rond deze tijd weer een waanzinnig idee heeft?

Hmmm,gelukkig heb ik zelf wel het gevoel dat ook zonder rat2002,het komend jaar toch wel weer een jaar vol verassingen zal worden.Wat in elk geval wel duidelijk is nu zo met kerst ,dat er zat te hobbyen blijft,dus het kan wel,en uiteindelijk zie je dat ook de nieuwste vooruitgangen toch ook hier op het board gemeld worden.

Waar een wil is is een weg!!!
Gewoon blijven lachen,ergeren ergens aan is alleen maar slecht voor je hart,en zoals ik al zovaak gezegd heb,als iets van tevoren wordt aangekondigt komt het er meestal niet,als iets er is ,is het er meestal ineens zonder aankondiging vooraf,en gaat dan als een lopend vuurtje,zo werkt het en zo heeft het altijd gewerkt.Mensen die dus telleurgesteld zijn kunnen hier weer van leren.
Je kan het beter zo zien,als het aangekondigt wordt en het komt is het mooi meegenomen,wordt het aangekondigt en komt het niet,dan is het jammer er komen nog zat kansen,maar vantevoren moet je je er niet blind opstaren,want dat geeft juist die teleurstelling.En iets is pas echt als het door jezelf getest is en werkt,dan pas is het goed.

Ondanks dat we je kunnen begrijpen vragen we je toch te stoppen met het schrijven van allerlei berichten. Heb vertrouwen en geduld ook al beseffen we dat je geduld wel erg op de proef wordt gesteld.

Als de tijd rijp is, wordt e.e.a. heus wel medegedeeld. Het schrijven van al dan niet geeotioneerde berichten versneld dat proces toch niet. Bovendien wekken zulke berichten bij anderen mogelijk (ook) irritaties op.

Dus: wees verstandig en wacht af op de dingen die komen gaan; en dat er dingen komen, daar kun en mag je wel vanuit gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan