RE;premiere morgen op internet.

T

tweety

Helaas was het draadje gesloten,dus moest ik hem even opnieuw beginnen.Helaas heb ik het file zelf niet kunnen testen
daar ik geen fun met 256 heb,maar omdat diegene die de vorige thread was begonnen en er inderdaad vandaag iets staat wat daar op kan duiden,het misschien interresant is om het toch voor de zekerheid misschien te testen door iemand met zo`n funkaart.

Ik zeg (slo) va(a)k,testen is weten!!!

Groetjes van atnagrapwok .zip

Fake ordinaire fun 6.1 kaart .......

hoi
je schrjft een beetje in formule taal
en wat je bedoeld werkt hier prima bedankt hier voor
maar voordat hier weer grappen worden gemaakt
of je wordt af gezeikt
wil ik even zeggen mischien mag ik het niet van duck
maar voor de duidelijkheid het gaat hier dus niet over 19 oost
meer over een ongeluks getal :)
prettge feest dagen en een gezond 2004
groetjes platvoet

@pikkie,het kan wel fake zijn ,want dat weet ik dus niet omdat ik het helaas dit keer niet eerst heb kunnen testen,1 ding kan ik wel zeggen,het is zeer zeker geen 6 in 1 file,dat heb ik wel bekeken,en ik vond eigenlijk de eerst melding van eergisteren en het file vandaag wel treffend,en aangezien het geen dialer of virus is,heb ik ook nagekeken ,lijkt het mij iets om toch even om na te kijken,want je weet het pas als die echt getest is.

Op diezelfde site wordt nu gemeld dat het file niet werkt, jammer pindakaas!!!

Kijk nou een even goed met pibenned wel degelijk een 6.1 file of ik moet teveel hebben gezopen........ met de bekende n*gr* providers

nope geen 6 in 1,cabo enn d+ zitten er wel in,maar geen seca geen viaacces en geen irdeto,het is dus wel een nagra file.
Maar schijnbaar niet werkend. en het is weldegelijk voor een funkaart met meer geheugen als de fun 2 of 4

volgens mij is het gewoon een oude irdeto fun file, open maar eens met picbined op ird-fun.
Zelfs de oude keys kloppen.

Yepp,hij is dus niet fake,maar niet waar ze het voor aanprijzen.
Mooi dat sjonnie5 ontdekt heeft welk file het wel is,ik had ook wat mogelijkheden in picbined bekeken,maar deze niet.
Zo daar zijn we dan ook weer uit,helaas niet wat we gehoopt hadden,maar een volgende keer beter hoop ik.Bedankt aan de mensen die mee gekeken en nagedacht hebben.En dit blijft gewoon wel de manier om nieuwe dingen te ontdekken,want soms is het ineens raak,door het uitproberen van files.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan